• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies updates in windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb alles uitgevoerd zoals opgedragen
maar het lukt nog steeds niet
begin mij de vraag te stellen of het iets te maken zou hebben met de provider simyo.es
 
begin mij de vraag te stellen of het iets te maken zou hebben met de provider simyo.es

Dat kan , Symio is afhankelijk van Orange , net zoals scarlet afhankelijk is van Proximus (vroeger Belgacom)
Die bieden jou goedkope abonnementen aan maar minder goede kwaliteit .
Op welk tijdstip van de dag probeert u de update op te halen ? Ik zou eens proberen als er veel minder internetverkeer is , s'nachts bijvoorbeeld .
Welk toestel gebruikt u
In mijn smarttphone is ook plaats voor 2 SIM kaartjes bellen en surfen (herlaadkaart)
Eentje voor 4 G bereik en eentje voor 3 G bereik .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat kan maar het eigenaardige is kan alle updates binnen halen uitgezonderd die van Windows 10 hij kan geen verbinding maken
smartphone is een ZTE gekocht hier in Spanje en is een dual sim waarvan die van Simyo ingesteld is als hotspot
 
heb het eerste uitgevoerd , handmatig was de boodschap
na wordt uitgevoerd , verschijnt er steeds opnieuw gestopt
zal het andere proberen

Bedoel jij dat Windows update op handmatig staat?
Dan op automatisch zetten en op toepassen klikken en dan op oké.
 
Wat een hotspot is weet ik heb zelfs mijn laptop er op verbonden alles werkt prima uitgezonderd de bedoelde Windows update s en misschien dat daar het probleem zit
 
Staat op handmatig maar kan het niet veranderen de toegang wordt steeds geweigerd
 
ben je dan wel aangemeld als zijnde de administrator ...
kijk eens via start>instellingen>accounts *wat zie je daar vermeld staan !
 
als je de administrator ben dan moet je dit kunnen veranderen zonder dat je dit tegen gewerkt word !
althans kan ik het hier probleemloos veranderen ..
 
Ja en dat begrijp ik. ook niet goed ga morgen iets anders. proberen ik hou jullie zeker op de hoogte
 
denk dat je er beter aan doet om deze tablet opnieuw in te stellen ..
 
Gebruik jij alleen mobiel internet ?
Als jij je GSM gebruikt als hotspot kan iedereen via jouw GSM op internet en raakt uw datalimiet op ! Uw GSM word gebruikt als een openbaar netwerk !
 
Zullen morgen wel zien
 
Klopt maar dan moeten ze wel mijn code kennen
 
Toch wel en bij het instellen is het mijn smartphone zelf die mij een code geeft om de andere apparaten te verbinden
 
Ik ga een gok doen
Je GSM is een draagbare hotspot , je hebt een netwerknaam + paswoord ingesteld .
Windows 10 is helemaal anders dan zijn voorgangers .
Microsoft kan zelf de apparaten bijwerken vanop afstand bij windows 10 maar moet dan wel toegang krijgen wat volgens mij niet kan !
Lees eens #47 wat je daar citeert
 
Wat een hotspot is weet ik heb zelfs mijn laptop er op verbonden alles werkt prima uitgezonderd de bedoelde Windows update s en misschien dat daar het probleem zit

Je geeft zelf een antwoord op je eigen vraag .
Ga dit eens zeer aandachtig lezen ! Het gaat over WINDOWS 10 !

TiPisch Rhino _ Beperk dataverbruik Windows 10 | Rhino's place

Wat valt daar in dat artikel te lezen ?
Wil je Microsoft helpen? Sta het dan ook toe voor pc’s op het internet.

Microsoft beheert je systeem , niet jij !
 
krijg nog altijd geen toegang tot de windows update
heb de hotspot uitgeschakeld
een usb stick met een prepaid internet van orange gekocht
heb een systeemherstel uitgevoerd naar een datum van voor het probleem
en heb nooit een wijziging aan de instellingen aangebracht
is toch een eigenaardig probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan