• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Upgrade naar Office 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeoG

Bekend gezicht
Lid geworden
19 feb 2018
Berichten
153
Waarderingsscore
2
Hallo,

Op het moment heb ik Office 2010 geïnstalleerd op mijn systeem.
Ik vroeg me vanochtend af hoe lang dat nog ondersteund wordt door MS. Het blijkt dat dit tot 13 oktober 2020 is.
Ik las dat je kunt overgaan op Office 365 of Office 2019 (wist niet dat dat bestaat).

Office 2019 is een eenmalige aankoop, dat zoek ik en kost op ebay ongeveer 13 euro.

of 8,97 euro: Instant Office Professional Plus 2019 32/64Bit,License Key,Lifetime Activation | eBay

(er zijn nog veel meer aanbieders)

Is dit betrouwbaar/echt?
 
Topverkoper
roberhollan-22 (700
feedbackscore: 700
)
99,9% Positieve feedback
 
Bij Cool Blue kost een licentie tussen de 150 en 300 euro...………………..

Ik geloof al decennia niet meer in Sinterklaas...……...
 
Je krijgt er ook een downloadlink bij voor Office, dit zal de Engelstalige versie zijn.
 
Hoi,

Ik ben 2 weken geleden opgelicht door een tine (Peter Voorn volgens PayPal) op MP. Daar was hij zogenaamd al 10,5 jaar actief.


Daarom vertrouw ik de scores en feedback niet meer, blijkbaar kan iemand dat zelf regelen op zijn account. Zowel MP als PayPal verstrekken niet de gegevens van de oplichter (IP- en MAC-adres) en faciliteren hiermee dus criminaliteit, maar dat terzijde.

Bedankt voor de replies, ik ga geen 150 euro uitgeven voor een licentie, ik ga dan over op libre- of openoffice als de ondersteuning stopt.

mvg

Leo
 
Enigste reden dat ik die prijzen van Cool Blue vermeldde is idd. dat in de handel op het w w w mogelijk geen filantropie bestaat.

Er zijn vele mensen die (naar volle tevredenheid) een van de door jou genoemde gratis opties gebruiken.
 
@LeoG : op zich zou de prijs nog wel kunnen, maar dan betreft het mogelijk een Corporate licensie. Daar hoeft op zich niets mis mee te zijn, maar als de verkoper maar blijft verkopen en verkopen (en stel de corporate licensie geldt voor 500 apparaten) dan heeft koper 501 een probleem...…...

Ander veel voorkomend probleem is dat een koper van zo'n corporate licensie de software op meerdere machines installeert of probeert te installeren en wanneer de licensie kwantitatief nog niet aan zijn limiet zit, dan gaat dat ook prima werken, tótdat de limiet is bereikt. Dus zelfs een bonafide verkoper die 500 licenties verkoopt die behoren tot een corporate (500) licentie, kan dus door mensen getriggerd worden als 100 van hen die licentie op een paar machines gaan gebruiken.

Daarom zal ik nimmer een dergelijke spotgoedkope licentie kopen. Als het zo simpel was, dan zouden bedrijven als Cool Blue geen honderden Euro's vragen voor dezelfde software, of maak ik nu een ernstige denkfout?
 
Laatst bewerkt:
Of het verhaal klopt wat op die link staat over een ransomware aanval is sterk in twijfel te nemen, want daar is niks over te vinden.
Digitallicense en Varsio gesloten. Hack of Microsoft?

Zou goed kunnen, ik vond het ook al vreemd dat Varsio niet bereikbaar is.
Kan toeval zijn of het zelfde bedrijf die is gestopt door een ransomeware aanval of door Microsoft.
 
.Bedankt voor de replies, ik ga geen 150 euro uitgeven voor een licentie, ik ga dan over op libre- of openoffice als de ondersteuning stopt.

Gelukkig duurt het nog even voordat de ondersteuning stopt.
Dan kun je altijd nog uitkijken naar iets anders.
 
Hier heb je er al eentje voor 3.45 €, heb daar verleden jaar een office 2016 aangekocht,( hier gelezen op dit forum) tot nu werkt mijn office 2016 perfect, updates worden uitgevoerd, heb hem enkel moeten activeren via de telefoon bij Microsoft.
11695
 
Met de héél goedkope versies heb je veel kans dat die maar één keer te activeren is. Zelfs opnieuw installeren werkt dan niet meer (ik heb dit zelf 2x ondervonden met Rakuten). Een licentie die gekoppeld is aan je microsoft account kan je dan weer op al je eigen pc's installeren (max 5).
 
Is ook geen geld hé, heb het zelf nog niet moeten opnieuw installeren, desnoods een nieuwe versie, voor 20 Euro kan je al 5 versies aankopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan