• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Usb achtig iets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goudvisfan

Nieuw lid
Lid geworden
19 apr 2016
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Hoi iedereen, ik speel tegenwoordig de simpele game 'unturned'. Ik vind t wel grappig en op het simpele laptopje die ik heb kan ik m net aan spelen. Ik vroeg me af of het mogelijk was om een bepaalde stick te kopen (moet usb aan te sluiten zijn) die ervoor zorgt dat ik veel betere kwaliteit kan gamen. Bijvoorbeeld werkgeheugen ofzoiets. De vereis is dus dat ik m kan aansluiten met USB.
 
Nee, d'r is geen usb achtig iets. Jouw laptop moet wel wat ouder zijn want de game vergt zo goed als niets......... Klik
Wat voor processor, werkgeheugen en videokaart zitten er in dat laptopje van jou?
 
Plaats maar gewoon het merk en type laptop dan kunnen we de specs wel via internet achterhalen en vervolgens kijken of het zinvol is om nog iets aan dat ding te versleutelen.
 
kan hier voor geen usb stick aangesloten worden die dan enkel voor Readyboost ?
*letop: rdyboost is enkel aan te bevelen indien er in het huidige systeem minder dan 4gb ram geheugen aanwezig is.
de stick die ik zou aanbevelen is de PQI 4GB flashdrive -> 0,6ms ->15,4MB/sec (en dit om zijn lees/schrijfsnelheid )
*het heeft geen nut om een usb stick te gebruiken van 32gb groot aangezien rdyboost maar kan ingesteld worden op maximaal 4 gb als ook dat rdyboost fat32 gebruikt !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan