• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Usb c ellende

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicole1985

Bekend gezicht
Lid geworden
25 okt 2012
Berichten
161
Waarderingsscore
0
Goede middag,

Nieuwe telefoon, en die heeft een usb c aansluiting.
Stom. Heb een hele zooi usb micro kabels. Dus hoefde er nooit aan te denken hem. Mee te nemen.

Maar helaas is die luxe voorbij.

Maar niet het ergste.
Het opladen is een probleem.

Zo kan ik hem niet meer opladen via de laptop.
En heb ook niet opladen in de auto(aansteker)

En vooral dat vind ik erg vervelend.
Heb vaak lange dagen dat ik de telefoon niet kan opladen, en vond ik het altijd fijn dat ik hem onderweg weer kon opladen.

Wat kan ik hieraan doen? Of wat voor (betaalbare) stekker moet ik kopen?
 
Hoi Nicole, ik kan er niks van maken wat jij nu wil.
Je hebt dus veel USB-kabels met een C stekker, maar nu heb je er geen meer, dat maak ik uit je verhaal op na drie keer lezen.
 
Zat er bij jou telefoon geen stekker voor de laptop?
Normaal zit die erbij om foto over te zetten.
Maar er zijn vast verloop stekkers te krijgen.
 
Zat er bij jou telefoon geen stekker voor de laptop?
Normaal zit die erbij om foto over te zetten.
Maar er zijn vast verloop stekkers te krijgen.

Nee, alleen een oplader en die werkt niet op de laptop. Niet om over te zetten en ook niet om op te laden.

Die verloopstekkertjes zijn wel handig. Maar eens 1 van bestellen.

Maar nu het probleem dus nog dat ik hem niet in de auto kan opladen.

Ik heb deze usbdoos in de auto:
https://www.gamma.nl/assortiment/co...ranking&fh_secondid=b_product_b021465340&sg=a

als ik de telefoon aansluit geeft hij wel het oplaad icoontje. Maar laadt amper op. 1% in half uur.
 
De verloop stekker voor de laptop is niet echt duur, maar of het een goede kwaliteit heeft.
Heb je geen computer of witgoed winkel in de buurt, scheelt weer verzendkosten en mocht het niet goed werken handig voor de garantie.
Heb zou goed kunnen dat de Gamma lader niet geschikt is voor elk type telefoon/lader.
Maar Emi heeft dan een vervanger daar voor.
 
de gamma lader geeft niet genoeg Ampere dit is standaard maar maximaal 1A terwijl deze universele lader er 2.1A geeft ...en kan zelfs tot 3 A leveren indien nodig .
 
Dan is het ook niet gek dat hij maar 1% oplaad in 30 minuten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan