• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

USB drive niet te meer te gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jepp

Bekend gezicht
Lid geworden
2 sep 2010
Berichten
141
Waarderingsscore
0
Goeiavond,
ik heb een usb drive van Verbatim die ik vroeger veel heb gebruikt maar deze lijkt niet meer te werken.
status:
Ik kan de drive zien staan in device manager, maar ik vind hem niet terug in computer of in disk management. Ik kan hem dus niet formatteren.
1570646962187.png
1570647029751.png


Ik heb reeds de drivers verwijderd en upgedate maar ook dit lijkt niet te werken.

Hebben jullie tips of een software die ik kan gebruiken? Doordat ik hem nog kan zien in device mananager hoop ik dat hij te repareren is.

mvg
Simon
 
Ik zie de USB-disk, die in Apparaatbeheer staat vermeld, niet in Schijfbeheer van jou, wel twee HD's met op de ene de bootbestanden van Windows en op de andere (SSD?) Windows.
 
Andere computer(poort) geprobeerd?
 
@Abraham54 inderdaad in mijn schijfbeheer kan ik hem niet zien.
@quandor dit heb ik geprobeerd en dit lukt niet
@Ron01 Deze tool vind geen usb drive's. Ook geen werkende usb drives.

Hopelijk vinden we alsnog een oplossing.
 
Als het ding ook in een andere computer(poort) niet herkend wordt, dan is 'ie hoogstwaarschijnlijk / simpelweg kapot.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan