• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Usb-poort Vooraan herkennen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

foothy

Gast
hoi, ik heb een probleem met mijn poorten vooraan. Wanneer ik er een apparaat op aansluit krijg ik de melding apparaat onbekend of werkt niet goed. Heb sturingsprogram al bijgewerkt ma nog niks. Wanneer ik een bv. mijn scanner van achteraan vooraan aansluit krijg ik dezelfde melding.
Heb al overal gaan kijken zoals dat de poorten openstaan enzo. enig idee waar dit aan ligt?
Groetjes Foothy ;)
 
Usb poorten aan de voorzijde willen wel eens niet, of niet goed aangesloten zijn. Kijk anders even welke draadjes hiervan naar het moederbord lopen. Als je het durft, en je hebt de handleiding van je mobo kan je even kijken of een andere combinatie van draden wel tot succes leidt.

frank
 
Bedankt voor de tip ma dat is iets waar ik liever afblijf en ander hulp inroep. Ma kan da zijn da ze niet goed aangesloten zijn en toch een melding geven van het aansluiten van een apparaat?
Groetjes Foothy :)
 
Ja, ik heb het net zelf ook gehad met een diskettestation die herkend werd in Deze computer, geen foutmeldingen had en het juiste stuurprogramma had maar niet werkte, zodra ik er een dikette in deed, bevrieste het systeem en gaf hij aan "plaats geldige diskette". na wat speurwerk, bleek dat de kabel van en naar de mobo in het diskettestatiom omgedraaid moest worden. De stekker van de kabel zat dus ondersteboven.
Dus een verkeerde aansluiting van de usb kabels an de voorzijde kan een mogelijkheid zijn, als het niet is kijken we weer even verder.


frank

En anders schaf een usb hub aan 4 pports voor +- 15 euro aldi.
 
Bedankt voor de uitleg. Te maandag komt er iemand van de firma waar de pc van komt. Is al eens binnen geweest daarvoor ma nog ni gemaakt. Wel 60.50 kwijt. Software problemen vallen niet onder garantie en hardware problemen wel dus als het die draden zijn is dat garantie.
Alvast bedankt. ;)
 
en kon die gozer voor 60 euro's dat niet zelf bedenken om dat ding ff open te schroeven. trouwens, das makkelijk verdiend zo. zonder iets te maken.

Ik zou trouwens ook eens laten kijken naar een update van je mobo drivers als je usb (basis) hub niet echt werkt.
 
Ja, als je een pc koopt heb je gewoon recht op een werkende pc met al zijn componenten, als deze usb poorten het nooit hebben gedaan zou ik ze daar op aanspreken.

succes verder

frank
 
Het is daarom dat ik niet veel vertrouwen meer hem in die firma ma is pas nieuw van aug. Het is te hopen dat het nu zal werken, n voordeel ze komen tot thuis en kan zien wa ze doen. Het probleem is bij die firma ze hebben een aparte herstellingsdienst onder de arm genomen en die doen of ze het druk hemme enzo.
Bedankt voor de reacties.
:D





Topic is opgelost en wordt gesloten, op verzoek aan een van de moderators kan het topic eventueel weer worden geopend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan