• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

USB/SD werken niet meer windows 8.1/10

Status
Niet open voor verdere reacties.

dumery

Gevestigd lid
Lid geworden
27 okt 2012
Berichten
209
Waarderingsscore
0
-->Ik heb onlangs windows opnieuw moeten installeren door problemen met de computer. Eerst windows 8 met de DVD en daarna 8.1 en 10 omdat ik de laatste versie wou.

Echter met windows 10 werden geen USB apparaten meer herkend. Ik heb het over bijvoorbeeld mijn printer die niet herkend wordt, of mijn GSM die enkel wil opladen maar niet overgaan naar MTP omdat mijn computer die niet aangeeft. Ik dacht misschien ga ik even terug naar windows 8.1 maar ook hier blijven de problemen hetzelfde. Zelf mijn SD kaart wil niet meer lezen en ook mijn muis niet...

-->IK heb bijvoorbeeld de drivers van mijn canon MP610 printer al gedownload voor windows 8.1 maar dit bracht geen soelaas.
Ook heb ik alle USB apparaten in apparaatbeheer al even verwijderd en dan computer terug opgestart maar ook dit hielp niet.

Voor zover ik weet zijn alle updates van windows al gelopen? Ooit had ik eens een DVD gekregen van dell met drivers erop, heeft het zin deze nog even te installeren? Heb deze nog nooit moeten gebruiken?

Hopelijk snel een oplossing want ik merk nu pas hoeveel ik effectief aansluit op de laptop :)

Bedankt

EDIT: na verschillende soorten drivers te installeren lijkt alles terug te werken. Blijkbaar moest ik dit toch nog doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke goed om te horen dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan