• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

USB stick 2 tb

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucien159

Gevestigd lid
Lid geworden
13 mei 2013
Berichten
234
Waarderingsscore
3
ik heb me laten verleiden door de goedkope prijs zo een stick te kopen op wish
een dikke vergissing achteraf bekeken
maar hoe kan ik nu echt zien hoeveel deze stick bevat
graag een beetje hulp aub
 
volgens de eerste test bevat de usb stick slechts 121 MB
dus bedrogen
de prijs was 5 euro plus 2 euro verzendingskosten
bedankt voor de hulp
 
De grootste USB-stick zijn momenteel 512GB groot en kosten over de honderd euro.
Had je dat geweten, had je de aanbieders links laten liggen en het geld voor iets anders kunnen gebruiken.
 
ja een vriend van mij is ook op die manier bedrogen. Stick van 1TB voor nog geen 10 euro. Bleek achteraf maar 32GB effectieve opslag ruimte te hebben. Nog steeds een goeie koop zou je denken. Niets is minder waar. Die bewuste stick was heel erg langzaam en binnen een week kapot.
 
sorry
nu is er toch iets dat ik niet goed begrijp
speccy geeft toch aan dat deze stick 1953 GB bevat ?
of doe ik iets verkeerd ?
 
Dan zal er vermoedelijk met de electronica gemarchandeerd zijn - er zijn geen USB-sticks van 2TB.

Zouden die er wel zijn - dan onbetaalbaar!
 
1100€ om precies te zijn ...en dan zijn er verkopers die er zelfs 1400€ voor durven vragen ...
 
Ik kwam een echte stick van 2 TB tegen voor een leuk prijsje:

5ae61dde740d8-2146B319-2E5C-4DA5-8B18-3741EEDCE29C.png
 
Ha, Emi was me net voor. Dit is dezelfde stick die Emi noemt.
De prijs van €1.100 die Emi noemt, was de prijs van de voorganger van deze stick, die een opslagcapaciteit van 1 TB had.
 
In ieder weet ook ik nu dat er wel 2 TB USB-sticks zijn.
Je zal er maar een kwijt raken........
 
Dan zal waarschijnlijk de beste oplossing zijn er zich van afmaken
In ieder geval bedankt allemaal
 
Ik ga dan toch liever voor de zeer betrouwbare Freecom Tough drive van 2 TB. die kost dan wel iets meer dan €4 maar gaat wel langer mee.

Het is een externe HDD maar nog steeds gemakkelijk mee te nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan