• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

USB Stick of Virtual schijfbestand als iPod laten herkennen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bukmuk39

Gevestigd lid
Lid geworden
24 dec 2013
Berichten
225
Waarderingsscore
0
Is het mogelijk een normale USB Stick of Virtual schijf bestand als iPod te laten herkennen???

Ik heb de inhoud van een iPod op de PC staan als originele inhoud:
10-05-2014 16:09 <DIR> .
10-05-2014 16:09 <DIR> ..
12-01-2013 17:08 <DIR> 00
12-01-2013 17:10 <DIR> iPod_Control
09-01-2013 17:42 <DIR> Playlists
12-01-2013 17:08 <DIR> FOUND.000
12-01-2013 17:08 <DIR> .Trashes
22-08-2011 11:45 4.096 ._iPod_Control
24-08-2011 21:22 1.554 BOOTEX.LOG
26-11-2010 01:49 4.096 ._.Trashes
10-05-2014 16:09 0 list_of_directory_contents.txt

Maar heb nu geen iPod.
 
Mag ik vragen wat het nut daarvan is?
Waarom zou je van een usb een ipod willen maken als je die toch niet kan gebruiken om muziek te luisteren?
 
Met software als bv. CopyTrans kun je de muziek van iPods terug naar de PC kopieren. Op playlist etc.
ipop.PNG
Maar deze herkent geen normale USB stick als iPod natuurlijk.
Ik zie nog wel de tags maar geen playlist, weet jij waar de playlist op een iPod worden opgeslagen?, de map playlist in de root is leeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, maar je hebt nu geen ipod, dan kan je toch ook geen muziek terug kopiren?
En als je muziek op je ipod wilt zetten dan moet dat toch via itunes? (zover ik weet)
Dan heb je al je muziek ook in itunes staan en hoef je het niet terug te halen.

Overigens zijn er wel heel veel programma's die bijvoorbeeld een iphone of een android toestel virtueel op je pc kunnen laten werken maar voor de ipod kan ik niets vinden.

Maar bedoel je nu letterlijk dat je van een usb een ipod wilt maken, daar muziek op wilt zetten om die later weer terug te zetten?
 
Ok, maar je hebt nu geen ipod, dan kan je toch ook geen muziek terug kopiren?
En als je muziek op je ipod wilt zetten dan moet dat toch via itunes? (zover ik weet)
Dan heb je al je muziek ook in itunes staan en hoef je het niet terug te halen.
De muziek staat niet meer in iTunes, en ik heb ook geen iPod
Maar ik heb nog wel de iPod_Control map met daarin de muziek die voorheen op de iPod stond op de harde schijf.

Overigens zijn er wel heel veel programma's die bijvoorbeeld een iphone of een android toestel virtueel op je pc kunnen laten werken maar voor de ipod kan ik niets vinden.
Ja ik bedoel inderdaad een Virtual iPod, hij moet ook synchroniseerbaar zijn en herkent worden door iTunes etc.
Mischien werkt zo'n virtual iPhone ook wel ik weet niet of de map/bestands structuur daarvan hetzelfde is.

Maar bedoel je nu letterlijk dat je van een usb een ipod wilt maken, daar muziek op wilt zetten om die later weer terug te zetten?
Ja
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok dan.
Ik denk dat je dit zoekt: https://www.youtube.com/watch?v=O9KdVLKTzno
Geen idee of het werkt.

Je zal er vast een goede reden voor hebben om het op deze manier te doen en niet de muziek opnieuw downloaden via itunes o.i.d..
Voor de toekomst kan ik je alleen maar aanraden om een backup te maken, zowel van je pc als van al je opslag/media apparaten.

Succes ermee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan