• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

usb stick tegen schrijven beveiligd- bestanden verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloefer

Gevestigd lid
Lid geworden
8 nov 2005
Berichten
217
Waarderingsscore
0
een usb stick die ik praktisch dagelijks gebruik, zou nu tegen schrijven beveiligd zijn,zodat ik geen bestanden kan verwijderen. Rechts klikken op een te verwijderen bestand , geeft zelfs het item " verwijderen " niet weer. Wat te doen ?
 
doe eens rechts klik en kies dan "eigenschappen" open daarna de tap" beveiliging "
opmerking : indien de stick fat32 is geformateerd dan zie je de tap " beveiliging" dus niet !
kom je in de beveiliging kun je deze bewerken en je het volledig beheer toe eisen over deze stick ...

als dat niet helpt dien je het HP USB Format tool te gebruiken ... je maakt de stick daar mee leeg maar ook terug bruikbaar
dit tool start je dan op met rechts klik uitvoeren als " Admin "
 
Ik heb hetzelfde probleem.Het bestandssysteem is "exFat".
Als ik HP USB Format tool opstart krijg ik de boodschap "Device media is write-protected".
Is er nog een andere oplossing?

---------- Bericht toegevoegd op 11:57 ---------- Vorige bericht was op 11:53 ----------

Ik heb hetzelfde probleem.Het bestandssysteem is "exFat".
Het is een Kingston DataTraveler 3.0 USB Device
Als ik HP USB Format tool opstart krijg ik de boodschap "Device media is write-protected".
Is er nog een andere oplossing?
 
Heb hetzelfde probleem gehad. Er zijn tooltjes om dit proberen te fixen met een "low level format" (wel met verlies van data). Het is 'n keer gelukt, maar uiteindelijk bleek de stick toch defect. Stel in elk geval je data veilig.
Search maar eens met deze trefwoorden: download restore.exe usb write protect
 
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb met behulp van "download restore.exe usb write protect" van alles geprobeerd maar niets helpt.
Ik ga er van uit dat de USB stick waarschijnlijk op een of andere manier beschadigd is.
Uit voorzorg heb ik de data gekopieerd naar een andere USB stick.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan