• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

usb stick verbatim 64 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
sorry er is niets dat wil lukken
de beste oplossing zal zijn deze in de vuilbak te gooien
iedereen bedankt voor de moeite en nogmaals sorry
 
je dient wellicht een extra partition tool te gebruiken zoals de Aomei Partition Assistant Pro for Free
*lees de betreffende site goed door ..
eenmaal deze geinstalleerd is dien je de stick eerst leeg te maken en selecteer je Wipe Partition ..en klik je op apply om deze bewerking te bevestigen en nogmaals bevestig je dit ..dit leeg maken heeft zijne tijd meer dan nodig onderbreek dit niet ..
eenmaal deze leeg gemaakt is klik je wederom deze stick aan en kies je Format Partition .. en klik je op apply .. ook nu weer dien je dit te bevestigen ..
klik wederom de stick aan nadat deze geformateerd is en kies Change drive letter ..klik op apply en bevestig je keuze ..
*je kan de stick een naam geven en zelfs de toegewezen drive letter selecteren ..
 
zal dit proberen
en laat zowie zo nog iets weten
 
Sorry de huidige operatie werd geannuleerd!
Informatie Code: 6
Beschrijving: De partitietabel op de schijf kon niet bijgewerkt worden wegens vergrendeling door een ander programma. Sluit dat andere programma en probeer opnieuw.
dit is de mededeling die ik krijg
ik zou niet weten welk programma dit is - de usb stick is normaal leeg
 
heb zojuist een mailtje gestuurd naar Verbatim om hulp
laat iets weten
 
aangezien het een Verbatim usb stick die gelockt is zou je ook EasyLock for Store 'n' Go® & TUFF-'n'-TINY™ USB Drives kunnen gebruiken om deze terug vrij te geven ..is te vinden op de site zelf van Verbatim … Downloads | Verbatim
 
nee dat lukt niet of ik moet het programma aankopen en dat loont ook de moeite niet
 
dat je dit dient aan te kopen stond dan ook nergens vermeld .. dit wist ik dus dan ook niet.
probeer deze Easy Lock Software eens het betreft een portable te zijn ..deze dien je op de usb stick te zetten en vandaar uit op te starten ..

*aan anderen deze app is enkel te gebruiken op een Verbatim usb stick .
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ook eens een paar andere partitie managers proberen. Ik heb het al eens voor gehad dat schijfbeheer en Acronis Disk Director de stick niet zagen maar EaseUS Partition Master wel.
 
easy lock software ook geprobeerd maar dat lukt ook niet
 
dan is het afwachten welke uitleg je per mail krijgt van hen ..
 
Met al. mijn gesjoemel is mijn computer gecrasht ga alles zo laten in elk geval bedankt iedereen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan