• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

usb stick vraagt om formatteren, wil graag bestanden behouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wens89

Nieuw lid
Lid geworden
4 feb 2013
Berichten
6
Waarderingsscore
0
hallo,
wanneer ik mijn usb stick in mijn laptop of een andere computer doe vraagt hij om te formatteren.
ik ben in haast een keer vergeten om hem veilig te verwijderen. en nu dus dit.

Ik heb zelf al gekeken naar programmas om mijn bestanden te zoeken en deze op te kunnen slaan, die programmas vinden mijn bestanden wel
maar om ze op te slaan moet je premium downloaden en dit kost veel geld.

Mijn vraag dan ook: kent of heeft iemand een programma om dit gratis te kunnen doen?
het liefst een programma die gebruiksgemak heeft, ben nogal een leek met technologie ;)

Hoop dat iemand me kan helpen!
groetjes wendy
 
je vermeld " ik ben in haast een keer vergeten om hem veilig te verwijderen." dit doe ik nooit en haal gewoon telkens de usb stick er uit en kan deze telkens ook opnieuw gebruiken zonder de vermelding om te formateren ...
jij heb waarschijnlijk gedacht dat deze stick niet in gebruik was en deze dan verwijderdt daar door word de stick nu als een RAW stickie aangezien ...

doe eens de controlle en steek de stick in , klik via de computer rechts op de stick en kies eigenschappen ..
kijk in welke extensie deze herkend word ( NFTS , FAT,FAT32 , is OK RAW mag dus niet ! )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan