• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost usb-stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

kieken10

Vaak hier
Lid geworden
21 nov 2008
Berichten
872
Waarderingsscore
1
Ik heb een vraag, hoe kan ik te weten komen welke usb stick ik heb een 2.0 of 3.0 aub
 
De USB-ingang van een apparaat is zwart als het om USB 2.0 gaat, terwijl bij USB 3.0 de ingang blauw is. Meestal staat er ook 3.0 op de behuizing of op de verpakking (blister).

In theorie zou USB 3.0 tot tien keer sneller zijn dan USB 2.0. In de praktijk kan het voorkomen dat een goedkope USB 3.0 stick nauwelijks sneller is dan een dure USB 2.0 stick.
En een USB 3.0 stick moet je wel aansluiten op een USB 3.0 poort om van de hogere snelheid gebruik te kunnen maken. Wanneer de USB 3.0 stick wordt aangesloten op een USB 2.0 poort zal hij werken op de lagere USB 2.0 snelheid.
 
Beiden bedankt voor de uitleg, merci
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan