• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Usenet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ehh, ik vermoed dat jij je nog niet echt hebt verdiept in het downloaden van bestanden vanaf het Usenet?

Je hebt nu een prepaid account om te MOGEN downloaden. Nu heb je nog een appje nodig om films / muziek / E-books, of whatever, mee te KUNNEN downloaden. Een heel simpele is bijvoorbeeld Spotnet (daar vind je films / series / E-books etc. etc.) en vervolgens heb je een appje nodig om de NZB bestanden, verder te downloaden / behandelen. Grabit is bijv. voor beginners een relatief simpel appje.

Voor Spotnet : lees dit maar even door.
Voor Grabit : lees dit maar even door.
 
ok, beide installeert Spotnet gaat, Grabit geeft beperking op zoeken kon maar een titel opzoeken
zie bijlage
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    205,6 KB · Weergaven: 3
Zoeken doe je niet met Grabit, maar met Spotnet, dan loop je ook niet tegen beperkingen aan.
 
Dan kan ik eigenlijk Grabit niet gebruiken
 
Jawel, maar je moet het e.e.a. goed configureren. Als voorbeeld :

ik gebruik (naast andere apps) óók Spotnet. Grabit 'gebruik' ik niet, waarmee ik bedoel dat ik Grabit als App niet open. Ik heb het e.e.a. zo ingesteld dat wanneer ik in Spotnet iets aanklik om te downloaden, Grabit zichzelf dan automatisch opent (omdát ik dat zo in Spotnet heb ingesteld)

Anders verwoord : Grabit is dus niet een App die ik actief gebruik. Grabit wordt door Spotnet geopend omdát ik een .NZB heb gedownload en het e.e.a. is door mij zo geconfigureerd, dat wanneer ik een .nzb download, Grabit automatisch wordt geopend.
 
ok hoe doe je dit dan aub
 
Zie bericht 21.
 
Kijk anders even hier : Newsbin Pro voor een bescheiden bedrag ben je levenslang verzekerd van een goede .nzb downloader.

Grabit is niet de beste nzb downloader. Er zijn betere waarvan Newsbin Pro er eentje is.
 
Helemaal mee eens. Reden dat ik Sabnzbd niet adviseerde is het feit dat het voor starters niet het meest simpele appje is (om mee te beginnen / te configureren).
 
merci voor alle info
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan