• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vage tekst op een forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarrieK

Nieuw lid
Lid geworden
5 mrt 2020
Berichten
14
Waarderingsscore
0
Ik heb sinds een tijdje last van vage tekst vooral op een forum.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Vaag.PNG
 
Beheer jij dat forum niet zelf?
Het is namelijk phpBB 3 ?

En de zwak weergegeven tekst is onderdeel van het gebruikte thema!
 
Nee ik ben niet de beheerder. Als ik bijvoorbeeld op Marktplaats alle groepen of alle afstanden open is dit ook vage tekst wat er onder staat.
 
Jij hebt op meer sites er last van begrijp ik.
Is de monitor die jij gebruikt soms niet helemaal helder ingesteld?
Maar ik denk dat je hier geen problemen hebt?
 
Heb 2 monitoren en op beide hetzelfde probleem. Had eerder al cleartype opnieuw voor beide monitors ingesteld maar ligt het ook niet aan. Verder heb ik alle windows updates gedaan en mijn videokaart van de nieuwste updates voorzien.
 
Ga eens naar Opties en dan Systeem - hoe staat de helderheidsschijf?
 
Vertel, gebruik jij het originele Windows Startmenu in Windows of een alternatief Startmenu?
 
Vertel, gebruik jij het originele Windows Startmenu in Windows of een alternatief Startmenu?
Volgens mij een origineel startmenu, ik had een paar dagen terug een update.
 
Open het startmenu en in het linker gedeelte zie je een klein op een tandwieltje lijkende koppeling.
Klik daarop.
 
Deze bedoel je?
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    31,1 KB · Weergaven: 6
  • Knipselwwwwww.PNG
    Knipselwwwwww.PNG
    34,3 KB · Weergaven: 10
Ik bedoel het scherm dat je meteen krijgt als je naar Systeem gaat.
 
Ik bedoel het scherm dat je meteen krijgt als je naar Systeem gaat.
Ik klik tandwiel - instellingen-dan kom ik in windows instellingen - daarna klik ik systeem en kom vervolgens bij beeldscherm zoals in mij bijlage te zien is.
 
Hallo Harrie,
een is in dat scherm geen aparte Heklerheidsinstelling te vinden?
 
Hallo Harrie,
een is in dat scherm geen aparte Heklerheidsinstelling te vinden?
Nee zit er niet, maar ik betwijfel of het daar aan ligt. Alles werkt verder goed behalve dan tekst op sommige forums en zoals bij marktplaats wegvallen en bijna niet leesbaar zijn.
 
Welke versie Windows 10 gebruik jij momenteel?

Gebruik de Windows toets en de R-toets tegelijk, dan krijg jij het venster Uitvoeren.
Typ in de opdrachtregel het commando winver en druk op de Entertoets of klik op de knop OK.

Er verschijnt een nieuw venster waarin de huidige versie staat van jouw Windows.
 
Ik heb ook het idee dat jouw forum nog in phpBB 3.1 uitgevoerd is, waarvan de ondersteuning inmiddels gestopt is.
Dat betekent een toenemend aantal veiligheidsproblemen.

PhpBB is inmiddels naar de versie 3.3. gegaan.
 
Ik heb ook het idee dat jouw forum nog in phpBB 3.1 uitgevoerd is, waarvan de ondersteuning inmiddels gestopt is.
Dat betekent een toenemend aantal veiligheidsproblemen.

PhpBB is inmiddels naar de versie 3.3. gegaan.
Maar het probleem is ook om enkele ander sites waaronder marktplaats.
Ik heb het probleem ook op desbetreffende forum geplaatst en hoor daar niet dat er meer klachten zijn.

Mijn window versie is Windows 10 pro
 

Bijlagen

  • windows versie.PNG
    windows versie.PNG
    13,6 KB · Weergaven: 7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan