• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Valt dit nog te upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wook1ee

Nieuw lid
Lid geworden
16 sep 2013
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Dag vrienden!

Ik heb een vraagje! Heb hier een oude desktop die ik eigenlijk alleen gebruik voor huis-, tuin- en keukenwerk. Ik speel er alleen Counter Strike: Global Offensive op. Ik wil graag wat meer frames per second maar hoef er niet weer duizend euro tegenaan te gooien. Ik dacht aan het vervangen van mijn videokaart. Heeft dat zin?

Voeding: Antec 520W
Moederbord: MSI FM2-A75MA-E35
CPU: AMD Athlon X4 Quad 860K 3.7Ghz
Grafische kaart: ATI Radeon HD 6900


Wat raden jullie aan? Wat kan ik met 200 euro?

Ben benieuwd :) dank!
 
zou het niet meer doen, beter 100 euro meer investeren en een nieuw systeem hebben dat je eventueel in de toekomst kan upgraden.
Je huidig systeem setup zal de genoemde GTX 1650 op alle fronten in prestatie's tegenhouden.

Hier een systeem wat beter presteert en nog eens zuinig is in omgang met energie (ook erg stil)
*
Chieftec CI-01B-OP tower-behuizing € 51,90 Euro
ASUS PRIME B450M-A, socket AM4 moederbord € 64,90 Euro
AMD Ryzen 5 3400G socket AM4 processor € 154,90 Euro
(zit een Vega 11 GPU in wat voor CS:GO meer als voldoende is, Dus een ''duur'' los GPU vervalt)
Corsair 16 GB DDR4-3200 Kit werkgeheugen € 87,90 Euro
Corsair Force MP510, 240 GB SSD € 56,90 Euro


Je oude HDD kun je overnemen naar je nieuw systeem voor extra opslag.
Een goedkoop windows® 10 Pro licentie kunnen we je ook wel aan helpen.

Zie youtube video:
R5 3400G Vega 11

en Video 2: (engels)
Ryzen 5 3400G Review

Aan jouw de keuze, of een oud pc upgraden wat weggegooid geld is op alle fronten,
of een goedkoop gloednieuw pc wat erg goed presteerd i.v.m IGPU
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij deze opgelost! Bedankt voor het advies.

Ik heb toch besloten iets meer geld uit te trekken voor een nieuwe pc. Behuizing, voeding en SSD had ik al dus ik heb de Best Buy Guide van Tweakers gevolgd en een nieuw moederbord, videokaart, RAM en processor besteld.

Nogmaals bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan