• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Van 7 naar 10 kan nog steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

artstudiog

pc-aholic
Lid geworden
10 jul 2012
Berichten
2.963
Waarderingsscore
258
Ik heb een gecrashte pc binnen gekregen, HDD bleek stuk. Nieuwe SSD erin en gelijk een "propere" installatie van Win 10 fall creators update (versie 1709) vanop een USB'tje. Bij installatie vraagt win 10 naar een licentienr, deze kan je blanco laten indien je reeds een 10 op de pc had staan. Deze laptop had tijdens de crash een originele windows 7 erop staan (nr op sticker onderaan laptop). Ik heb dus dit nr ingevuld en systeem is prompt geactiveerd met een digitale licentie.
Dus, ja het kan nog steeds, gratis updaten van 7 naar 10.
 
ik wilde hier effe meedelen dat ook al werd de mogelijkheid om gratis te upgraden naar Windows 10 stop gezet sinds 31/12/2017 dan nog is dit nog steeds mogelijk ...
ik heb hier vandaag 2x eerst een Windows 7 pro dienen te instaleren omdat de binnen gebrachte pc's geen Schijven (hdd of ssd ) bezat en er enkel dus een sticker aanwezig was ...
daar de eigenaar's de Windows 10 wouden hebben diende ik dus eerst de Win7 pro er op te zetten ...
het was niet mogelijk rechtstreeks een Windows 10 pro te installeren hoe hard ik het ook probeerde ...
nu heb ik op 1 pc de Windows 10 er op gezet via een iso file geopent in de verkenner en van daar uit de setup.exe aan te klikken ..
de ander pc (laptop) heb ik van de Windows 10 voorzien via de Windows 10 upgrade assistent (deze is niet meer vast te krijgen op het internet ) deze Windows10Upgrade9252 zag ik in mijn database vermeld staan en dacht bij mezelf laten we deze eens proberen ...
en ja hoor deze doet het nog gewoon ..beiden Windows (en) zijn up2date...en digitaal geactiveerd .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan