• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Van: Hetnet, naar: Ziggo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er enkel ADSL en Ziggo in de plaats aanwezig is, dan is de overstap naar Ziggo vanwege het snellere internet feitelijk een logische stap, als de internetaansluiting met velen gedeeld moet worden.
En dat is ook de reden dat men dat hier wil.
Ikzelf kon met de (idd.) traagheid, van KPN nog wel leven. Voor mij hoeft alles niet zo snel in het leven.
Maar goed, het is dus voor de rest hier, ook o.a. om de reden (sneller internet) die jij schetst.
 
Dank voor alle reacties.
Ik heb een hotmailaccount aangemaakt, en heb morgen tijd om alles daar naar toe te kopieren.
TZT. Laat ik het weten, hoe het gegaan is.
Nogmaals dank voor het meedenken !
 
Het kan gratis, je krijgt dan ongerichte reclame.
Maar we dwalen te veel af de ts heeft hotmail gekozen.
 
Verschrikkelijk smiechterig natuurlijk, in je post kijken, zonder daar vooraf toestemming voor te vragen, verdediging van ze was dat het werkt net als een secretaresse van een bedrijf, die kijkt ook eerst in de post voordat het naar de baas gaat. Uitspraak was dat vergelijking met gewone post geld en dus briefgeheim (of hoe het heet) gold. Dat logisch is dat ze wat aan moeten verdienen , dus dat je dat kan snappen, en ze dan gerechtigd zouden zijn het zo te doen gaat niet op, dat is wat ik zo tussen de regels door lees hier. Je denkt misschien een algoritme dat één en ander aan info eruit haalt, onherleidbaar naar specifieke persoon (al zouden ze daar ook even duidelijk melding van moeten maken vooraf, in mijn idee), maar als goed begrijp is dat niet het geval, je tekent nu dat ze gerechtigd zijn in je mail te gluren, gewoon zonder pardon. Dus info gekoppeld aan de gebruiker kunnen ze verzamelen op die manier, eerst deden ze het stiekum, nu ze betrapt zijn gaan ze zich er natuurlijk keurig aan houden, dus zit jemet je mailaccout wat je weet ik hoe lang al gebruikt, een wat lastig is om weer over te gaan op ander account, mooi stelletje boeven zijn 't daar. Maar waarom druk maken, je doet er niks aan, en voor het gemak, blijf je er maar bij (ik zelf ook), wordt langzaam aan normaal gevonden die on open sneaky manier van doen, in situaties waar openheid wel gewenst is lijkt mij. Lang verhaal, maar kon even niet laten, hou er nu over op, bedankt als even kon lijen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Best allemaal: Nogmaals: bedankt voor meedenken.
Het probleem is, via een omslachtige weg, opgelost.
Oke: omslachtig. Misschien niet vernuftig- en ga zo maar door.

Maar ik ben op onderdelen ook geen: 'ComputerwizzkidTina' (om dat zo even te duiden...).
Ik dacht in eerste instantie, een mail aan te klikken. Dan heel wat regels naar beneden scrollen- en dan met de SHIFT-Toets ingedrukt, weer een muisklikje, zodat ik dan- en op die manier, veel emailtjes ineens door kon sturen.
Maar dat werkt dus niet. Doorsturen kan (klaarblijkelijk ?), alleen per regel...
En ja. Daar heb ik toen maar wat tijd voor uitgetrokken...
Was dus een tijdrovend karwei. Maar ik heb nu alles wel zoals ik het wil, in mijn hotmailaccount, in een apart mapje kunnen zetten.

Ik vond dat ik jullie dit wel even meedelen moest.
Nogmaals, weer eens mijn dank naar iedereen toe, hier.
 
Hoi, ik geloof graag dat het enorm karwei is geweest en dus tijdrovend.
Maar fijn dat het jou gelukt is en veel plezier straks met sneller internet.
Ik zal deze discussie op opgelost zetten.
 
Maar dat werkt dus niet. Doorsturen kan (klaarblijkelijk ?), alleen per regel..
Doorsturen misschien wel, maar in een beetje mailprogramma had je ze gewoon kunnen schuiven als het goed is, met meer tegelijk. Heb dat al vaker gedaan in Outlook en Thunderbird.
Maar ja, is toch leuk om te horen dat het je nu toch gelukt is. Goed gedaan! 👍
 
voor de volgende keer
ga in de mail staan doe crtl+a dan heb je alles geselecteerd.
dan rechtermuisknop en verplaatsen naar.
vervolgens selecteer je de juiste map en klikt op ok.

dan kan je koffie gaan drinken (als het veel mails zijn)

gewoon slepen kan ook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan