• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

van me naar xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingridv

Junior lid
Lid geworden
13 nov 2011
Berichten
33
Waarderingsscore
0
Ik heb een vraagje. Ik wil op een oude pc met windows me windows xp proberen te installeren(als ie het aankan :huh: ) Moet ik dan eerst de harde schijf formatteren(zoja hoe doe ik dat het beste met me? ) of kan ik gewoon opstarten met de xp cd? Alvast bedankt:)
 
Dag Ingrid

Kun je wat meer info geven. Hoeveel geheugen welke processor, capaciteit van de harde schijf. (hoeveel MB of GB) .Als het systeem voldoet is het best om de computer op te starten met het XP installatie schijfje en voor het installeren de harde schijf te formateren in NTFS formaat.
 
Hoi Swake, Bedankt voor je reaktie. Ik heb gekeken en het is een
pentium 3.
c schijf geheugen cap.19 gb
ram (niet lachen graag:fun: 320 mb.
Ik weet niet of dit genoeg is om het aan te kunnen.
En je zei formateren in NTFS format. Ahum domme vraag,maar hoe en waar kun je dat doen? cAlvast weer bedankt!
 
Dank je wel Abraham,maar die link die je gaf blokkert steeds mijn internet en kan hem niet lezen jammer. Maar bedankt ik ga verder proberen of het lukt.:frusty: DE aanhouders wint:busted:
 
Wat is er dan aan de hand met jouw Windows?
Want normaal is het niet!
 
Geen idee. Ik werk nu op een nieuwe windows 7 pc dus geen idee waarom ik hem mniet geopend krijg en steeds internetmet taakbeheer moet afsluiten als ik probeer de link te openen.
 
Welke antivirussoftware heb jij in die Windows 7 van jou?
 
Hmmm, ik denk dat jij met jouw Windows 7 maar een HijackThis moet gaan doen.
Want normaal is anders.
 
Oke, bedankt voor de tip:agree:
 
hoi,

Ik heb laatst een pentium 3 pc genstalleerd met xp.

Met zo min mogelijk programma's en bestanden was het een prima internet pc.

Maar net zoals Abraham zei, het wordt geen racemonster
 
Bedankt Donovan:smile:
 
Je Kunt ook Partition Magic gebruiken vorr Ntfs te maken ben je ook klaar
voor windows xp:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan