• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

van windows 10 terug naar 7 met de nodige problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterbill

Banned
Lid geworden
21 apr 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Beste Forumleden,

Langs deze weg hoop ik de oplossing te vinden voor mijn uitzichtloos probleem -_-

Deze week heb ik me laten overhalen om over te stappen op de windows 10 gratis update waarvan ik nu al heel veel spijt heb !
Na die update werkte de windows live mail niet meer correct.
De account van mijn telenet werkte maar niet deze van Hotmail of msn.
alle mail stonden ook dubbel tot trippel in de mailboxen enz.
Nadat ik gelezen had dat er veel problemen met de WLM is ben ik dan na een paar dagen sukkelen terug willen gaan W7

op het eerste zicht leek dit zonder problemen te gaan maar dan blijkt dat ik alleen mails kan lezen en niet meer kan versturen.
Na het afsluiten van de WLM krijg ik deze zelfs niet meer opgestart, iets met dat er dlls bestanden ontbreken.

Heb dan vruchteloos geprobeerd deze te verwijderen en opnieuw te installeren maar de installatie stopt iedere keer halfweg met de melding
fout : 0x80040609
bron : wlxsuite
en dat er een fout is opgetreden tijdens de installatie

Wie kan mij verder helpen aub ?
Ben de wanhoop nabij aangezien dit een gedeelde PC is met meerdere accounts en emails enz

NB: Heb vorige maand nog een back-up gemaakt op externe harde schijf met systeemkopie maar ik krijg het niet op de wereld om deze terug te plaatsen.

Alvast bedankt bij voorbaat !!
 
Je kunt jou Hotmail toch gewoon openen met www.outlook.com
Daar heb je geen Windows live mail voor nodig.
Daarbij wordt Windows 7 niet lang meer ondersteunt, dus is Windows 10 een betere optie.
 
Misschien kunnen we je wel helpen door je stap voor stap te begeleiden bij het inrichten van je Windows 10? Dat is een betere optie dan terug naar Windows 7. Dit vanwege de reden die Aarie25 je al gaf.


Misschien helpt o.a. deze handleiding je om de Outlook mail in te stellen in Windows 10 mail?

E-mail instellen in de Mail-app voor Windows 10
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan