• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Vegen uitschakelen bij oproep

Status
Niet open voor verdere reacties.
na het bericht van tonyw gelezen te hebben heb ik hier ook de controle op gedaan en hier staat deze instelling dus niet aan ...denkelijk dien je deze uit te zetten .
Ashampoo_Snap_maandag 13 augustus 2018_19h41m25s_002_.png
 
Ik heb een samsung s8 en bij mij kan ik dit instellen bij instellingen, toegankelijkheid en daar heb ik de optie oproepen aannemen en beeindigen. Hier heb ik de keuze uit : druk op volume omhoog voor aannemen. Ook kan ik kiezen voor automatisch aannemen. En de optie: Druk op aan/uit voor einde oproep. Als deze optie`s bij jou niet aanwezig zijn kan ik je niet helpen.
 
Ik heb gisteravond die "Full Screen Caller App" geïnstalleerd, deze werkt bijna zoals ik het me voorgesteld had!
Als mijn smartphone actief staat, d.w.z. dat ik de pincode heb ingevoerd,(dit om onnodige vragen te vermijden), en ik krijg een oproep, hoef ik enkel de groene knop aan te raken en heb verbinding.
Bij beëindigen van het gesprek op de rode tikken en voila.
Enkel wanneer hij niet geactiveerd is en ik krijg dan een oproep, moet ik eerst mijn pincode invoeren, waarna ik kan bellen.
Dat zou niet mogen kunnen.
Bij een oproep moet men spontaan kunnen verbinden!
In ieder geval werkt hij zonder vegen. Als er soms iemand een betere App weet, altijd welkom hoor!
 
die Full Screen Caller app heeft dan ook geen invloed op de manier van aanmelden ..jij denkt dit nu omdat het nu voor je werkt maar je zit hier duidelijk verkeerd...en dat je soms een pincode dient in te geven ! *wel ook dat kan men zo instellen dat er zelfs geen pincode dient ingegeven te worden ook al staat deze volledig uit en je zet je toestel aan ...nadeel hiervan is dat elke andere persoon die je toestel vast krijgt er gebruik van kan maken .
 
In wat zit ik duidelijk verkeerd?
Ik wil alleen maar weten of er mogelijk een andere uitvoering bestaat van die Full Screen Caller.
Of moet ik desgewenst deze vraag in de software rubriek zetten?
 
jij ga er van uit dat de app full screen caller er voor gezorgt heeft dat je nu niet meer dient te vegen ...terwijl de app full screen caller enkel maar als nut heeft om de persoon die je opgebeld heeft full screen weer te geven indien jij dus aan deze telefoon nummer van de persoon die u opgebeld heeft een foto van deze persoon heb gekoppeld aan dat nummer ...
lees in de link hier maar eens welk nut de full screen caller heeft ..
 
Ik wil alleen maar weten of er mogelijk een andere uitvoering bestaat van die Full Screen Caller.

indien je in de play store van google zoekt op dergelijke app's dan zie je er een gehele lijst van teveel eigenlijk want je zie dan het bos niet meer door dat er teveel bomen staan !
 
Dat is juist wat ik graag zou willen weten. Bestaat er een andere soort App die hetzelfde kan doen als Full Screen Caller?
Of moet deze vraag toch in het software gedeelte van NCF zetten? Zodat zij me kunnen voorthelpen?
 
Hoe denk je dat ik die app heb geïnstalleerd?
Dat is juist wat ik graag zou willen weten. Bestaat er een andere soort App die hetzelfde kan doen als Full Screen Caller?
Of wat is beter?
 
een eenmalige vette ja er zijn meerdere app's die hetzelfde doen maar of deze beter zijn ..dat kun je best zelf onderzoeken ...als ik je naar de play store verwijs dan betekend dat dat er meerdere zulke app's te vinden zijn maar blijkbaar verstond je de hint niet naar de play store !
 
Ik stop ermee!
Ik sta nog geen stap verder.
Heel hard bedankt voor alle wijsheid die me verstrekt is.
 
Roberke : heb jij hetgeen ik in bericht 25 schreef 'tot je genomen' en uitgeprobeerd? Het komt letterlijk uit de handleiding van je Nokia.
 
Laatst bewerkt:
Roberke : heb jij hetgeen ik in bericht 25 schreef 'tot je genomen' en uitgeprobeerd? Het komt letterlijk uit de handleiding van je Nokia.

Ik heb bij de aanschaf van mijn Nokia direkt de handleiding gedownload, en zelfs doorgenomen.
Want mijn kennis aangaande smartphones was en is nog steeds nihil.
Maar vooraleer ik beroep doe op een forum heb ik wel de nodige info uit deze handleiding en via google ingewonnen. Volgens jullie dus nog onvoldoende.
Vermits ik nog geen stap verder ben geëvolueerd i.v.m. een, volgens mij, logische oplossing stop ik er hier en nu mee om via jullie forum nog raad te vragen.
Bedankt alleszins!
Mijn geduld is op!
 
Wat mij nog steeds ietwat verward achterlaat is, ÓF jij hetgeen ik in bericht 25 schreef, hebt geprobeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan