• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Veranderen van e-mailadres en mails meenemen / opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilversum

Nieuw lid
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Ik ga deze week veranderen van e-mailadres en zou graag mijn mails meenemen / bewaren / elders opslaan
Het e-mailadres blijft hetzelfde, alleen ivm website onderbrengen bij een andere provider verhuist het e-mailadres dan mee.
Ik wil graag alle bewaarde mail niet kwijtraken / opslaan / bewaren. Wie heeft tips?
 
"Ik ga deze week veranderen van e-mailadres"

"Het e-mailadres blijft hetzelfde"
 
Kun je dat even juist formuleren aub .
Je gaat van e-mail adres veranderen maar het e-mail adres blijft hetzelfde . Iets wat je verandert blijft volgens mijns insziens niet hetzelfde .
 
@Hilversum : het e.e.a. lijkt mij vrij simpel. Als jij nu een provider hebt (bijv. KPN) en je verandert van provider (bijv. Online), dan ga je de mailtjes die de extentie van de provider hebben / hadden, NIET mee kunnen nemen.
Al je andere mailtjes waarvan de extentie bijv. , .live, .msn, Hotmail, .com etc .etc. was / is ga je gewoon 'mee kunnen nemen'.
 
Met welk mail-programma werk je? Outlook (van Office), mail-programma van windows, enz … en werk je met een pop- of imap-account? Windows versie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan