• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

verbindings problemen met filezilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

rheingold

Junior lid
Lid geworden
4 jan 2015
Berichten
57
Waarderingsscore
0
Ik heb een probleem met uploaden van mijn website met filezilla soms werkt het wel en vaak krijg ik de volgende melding.
Status: Verbinden met 213.188.138.70:21...
Status: Verbinding aangemaakt, welkomstbericht afwachten...
Status: TLS initialiseren...
Fout: Verbinding verlopen na 20 seconden inactiviteit
Fout: Kan niet verbinden met server

Met de ftp in frontpage2013 of in sharepoint desiger lukt het wel om verbinding te maken, en kan ik de veranderde bestanden uploaden hoewel als ik de hele website wil publiceren er na een tijd het bericht komt er is geen server op poort21
Zit het probleem bij mij, de provider of mijn internet verbinding bij ziggo?
 
Ik krijg die melding bij het downloaden van de Humax 5200.
Verbinding verlopen na 20 seconden inactiviteit
Het gaat om en bestand van ca 35 gigabyte (erg groot dus) en ik geef steeds de opdracht om te hervatten. Dan looptie wel weer even. Maar ik weet niet of hij echt hervat of weer opnieuw begint. Ik zou anders niet weten hoe ik dat grote bestand van de Humax naar de PC krijg. Als hij op de pc staan kan ik de lange film opknippen, maar op de Humax kan ik er niks mee
 
Ik heb nog nooit op welke server ook in binnen- of buitenland via FTP ingelogd middels een IP-adres.
 
Heb je al eens aan de beheerder van de server gevraagd of verbinding op deze manier op de een of andere manier wordt geblokkeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan