• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verificatie sms microsoft phishing? 0044 nummer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enielk

Nieuw lid
Lid geworden
9 nov 2010
Berichten
8
Waarderingsscore
0
hallo,
Om mijn hotmail wachtwoord te wijzigen kreeg ik van microsoft? Een sms met verificatie code. Deze heb ik op mijn pc ingevoerd.. nu zag ik het nummer te laat en kreeg argwaan.. het is een 0044 nummer.. wellicht klopt het, of is het phishing en wat kan me gebeuren omdat ik de verificatiecode op mijn pc heb ingevoerd.. en wat kan ik dan het beste doen?
Bvd voor jullie reacties
 
Hallo Enielk,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
welcome back op dit geweldige forum.

Wachtwoord zo spoedig mogelijk weer vernieuwen.
Microsoft verstuurt geen SMS berichten daaromtrent.

Krijg je dat soort SMS'jes ook van banken, kijk dan eerst eens op FraudeHelpdesk
 
Hallo Enielk,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
welcome back op dit geweldige forum.

Wachtwoord zo spoedig mogelijk weer vernieuwen.
Microsoft verstuurt geen SMS berichten daaromtrent.

Krijg je dat soort SMS'jes ook van banken, kijk dan eerst eens op FraudeHelpdesk
Dank, heb een mailtje naar Microsoft gestuurd hierover. Kom op sites tegen dat Microsoft hier soms ook 0044 nummers voor gebruikt. Ik heb alleen de verificatiecode ingevoerd in het gevraagde scherm hiervoor op de PC . Geen wachtwoord ingevoerd ofzo.. even afwachten
 
In ieder geval dank ik ook Aarie25 voor zijn bijdrage.

@Enielk - de vraag die ik nu heb, had jij zelf om verandering van het wachtwoord gevraagd?
 
Das een goeie Ab 👍
zal je zelf moeten aanvragen bij Microsoft , zij sturen uit zich zelf geen info door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan