• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verkeerde foto bij zoekresultaten bedrijf op Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irene69

Nieuw lid
Lid geworden
7 jun 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Mijn vriend heeft een eigen bedrijf. Als je nu googled op zijn naam staat er ineens een foto van iemand bij die wel diezelfde naam heeft maar helemaal niets met het bedrijf te maken heeft. Het lijkt nu net of hij de eigenaar is.

Het lijkt een afbeelding te zijn die via het linkedin profiel van die persoon naar voren komt. Als je inlogt op Google 'mijn bedrijf' wordt zijn foto niet weergegeven. Dus daar verwijderen is geen optie.

Iemand een idee hoe dit kan en hoe het is op te lossen, zonder het bedrijf te verwijderen van Google 'mijn bedrijf'.
 

Vraag het daar, je geeft niet eens de naam van die persoon op en dan vraag ik mij af wat we met vraag dan aan moeten.
 
Oke dank je wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan