• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verkeerde weergave van media-data cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

soepel

Junior lid
Lid geworden
2 dec 2010
Berichten
69
Waarderingsscore
0
Hoi, ik zit met het volgende probleem.
Ik heb 'n (gebrande?) cd ontvangen met daarop liedjes van het plaatselijk carnaval.
Als ik die in de pc plaats zie ik (VLC-player) dat de liedjes hele andere namen hebben alsof het om 'n verzamel-cd van engelse liedjes gaat.
Als ik op zo'n lied klik, komt er wél het liedje van de carnaval, dus de bedoelde liedjes staan er wel op.
Waarom zie ik andere titels?
Wat ook vreemd is is, dat bij het instellen van WMP als standaard-player, hetzelfde gebeurt, terwijl bij het handmatig openen van WMP (configuratiescherm) de media-data wél kloppen.
Wie kan me helpen?

M.vr.gr.
Frans
 
Bedankt iedereen!

Frans
 
Blijkbaar heeft niemand een idee.
Mss kun je wat screenshotjes plaatsen.
Zelf gebruik ik voor muziek Winamp. Daarin zie ik dat er behoorlijk wat info met de files wordt meegestuurd. Het kan er dus mee te maken hebben welke info in welk veld is ingevuld.

Kijk ook eens met de verkenner en klik in de titelbalk met de rechtermuis button. Zet een vinkje bij de belangrijke velden en kijk welke info daar getoond wordt. Mss geeft dat een idee waar het mis gaat.
 

Bijlagen

  • MP3.jpg
    MP3.jpg
    32,5 KB · Weergaven: 3
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan