• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap nooit iets van al die programma's, dus ben ik blij als er een programma is dat dingen voor mij doet. Ik heb trouwens geen idee hoe ik dit programma moet linken aan mijn facebook-account.

aberffraw
 
100x per dag kan ik ergens wel iets winnen en ik had onderhand een heel magazijn ervoor kunnen huren, maar rara, ik win nooit wat en zie nooit geen prijzen! Volgens mij alleen een goedkope methode om aan je emailadres of aan je gegevens te komen om je allerlei spam en rotzooi te sturen! Dus ik ben hier zeer sceptisch over!
 
Het komt altijd wel eens voor dat je te snel volledig verwijdert, dan kan dat mij wel helpen.
 
Hi,

Ik ben heus echt niet onhandig en raak dus ook nooiit wat kwijt, toch?

wB8)
 
Verloren bestanden terug halen ?
Lijkt mij een goed programma.
 
Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.



ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.

Heeeeel handig programma.

---------- Bericht toegevoegd om 09:47 ---------- Vorige bericht geplaatst om 09:43 ----------

Heeeeel handig programma, heb het ooit eens gebruikt
in windows XP, ik doe mee.
 
lijkt mijn een super handig programma mischien dat ik dan mijn foto's en video's terug kan vinden die ik kwijt ben geraakt en zelfs na herstelpunt nog niet terug heb gevonden op de computer
 
O ja, die wil ik wel winnen. Ik als digibeet (of wel onhandige klungel) kan het wel gebruiken. Tot windows 95 kon ik het allemaal nog wel bijbenen, maar nu niet meer.
Hoe vaak ik al data kwijt ben geraakt, zucht.
 
Het geeft een gelukzalig gevoel te weten dat Auslogics er zorg voor draagt dat niets per definitie weg is.
 
Ik wil hem, Ik wil hem, Ik wil hem, Ik wil hem, Ik wil heeeeem aaaargh!!!
 
Met twee kleinkinderen gaat er wel eens het een en ander mis. En zei hebben het nooit gedaan.
 
Hierbij sluit ik me aan in de rij(A) altijd welkom zon programmatje:D
 
Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.



ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.

wouw..,dus Foetsi is dan niet meer Foetsi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hilder
 
Dat is het voor mij helemaal. Ben al geruime tijd op zoek naar zo'n programma.
Martin van de Vorst
 
Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.



ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.
Deze Jongen doet niet aan Facebook, wel Google+ , die weten toch al alles van me.

Heb er geen last van want Adblock laat mij rustig surfen.

Het progje lijkt me handig, kijken of hij beter is dan PC-Inspector.

Eric.
 
Lijkt me zeer handig om achter de hand te hebben.

Groet, Jan
 
Een keer is de vaste schijf van mijn desktop gecrasht en een keer een mobiele vaste schijf. Ik ben een digibeet en wist niet dat dergelijke software bestond. Dat ware heel vervelende ervaringen...

Quistius
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan