• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zag mijn reactie niet meer staan; foetsi is dan niet meer foetsi. hilder
 
Ik heb tien delete-knoppen op mijn toetsenbord....
Dit zou dus wel handig zijn!;-)
 
[QUOTE=Martijn;788267]Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.
Ik ben wel voor gratis, maar een programma dat echt alles doet is onmisbaar
Hoop dat het ook werkt in windows 8, misschien ook in Ubuntu????:surrender

ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.[/QUOTE]
 
Handig voo per ongeluk gewiste USB-sticks:)
 
Ik weet echter niet wat ik moet doen om mee te dingen naar die verloting?
 
Enige tijd geleden waren door een leuk nichtje al mijn gemaakte vakantie foto's verwijderd van de flash kaart. Niet expres gedaan, maar per ongeluk verwijderd. Ik heb het wel voor elkaar gekregen om de foto's bijna allemaal terug te krijgen, maar dit programma kan me daar goed bij helpen.
https://www.facebook.com/alsnbeestje?ref=tn_tnmn
 
Hallo computerforum en Auslogics,

Dit kadootje zou hier heel, heeeeel erg welkom zijn:)
Groetjes monique
 
ik las dat mijn computer er fool proof of fail proof may kan worden i am just a fool en stuntel met sommige programma's dus maak graag kans op deze tool
 
Mijn externe harde schijf met tien jaar foto's etc. kan ik niet meer openen; met het redden van de data zou ik heel erg blij zijn. Heb de foto's voor een groot deel niet elders gebackuped.
 
Heb sinds kort een LG NAS met 2 TB en nog eens een externe schijf van 1 TB.
Aangezien ik afgelopen jaar een externe schijf van 1 TB niet meer kon redden en ik zo'n programma niet heb had ik deze schijf van 1 TB kunnen redden met de digitale muziekbestanden waar LP's van vroeger opstonden en mooie videobanden welke gedigitaliseerd waren, oa. vakanties en verenigingswerk.
Deze heb ik helaas allemaal moeten missen. Mocht ik deze dus winnen dan ben ik dit programma zeer dankbaar mocht het ooit weer eens gebeuren, het crashen van een of meerdere schijven.
 
Helaas gaat er nog wel eens wat fout doordat ik net iets te weinig van bepaalde dingen weet. Dus hoop dat ik met dit programma eea weer kan herstellen:) !!

Hierbij mijn link op Facebook.
http://www.facebook.com/#!/
 
Graag, omdat mijn pc wel heel erg traag wordt terwijl er al alles aan is gedaan.
 
Dit lijkt mij geweldig, om dat programma te hebben! Laatst was ik helemaal in paniek nadat ik dacht een DVD geformatteerd te hebben, het bleek mijn externe harddisk te zijn, weg muziek, foto's en documenten!! Jaren werk naar de ......
Ik had ook geen backup gemaakt, dom, dom, dom. Met veel pijn en moeite heb ik mede dankzij jullie forum het grootste gedeelte weer terug kunnen krijgen maar het was een zeer wijze les, MAAK DUS ALTIJD EEN BACKUP!
Daarom kom ik graag in aanmerking voor de Auslogics File Recovery licentie.
Dan kan ik weer goed slapen mocht er eventueel weer iets mis gaan.
 
Het is zoals een paraplu, stom om mee rond te sleuren. Maar oh zo handig als het regent.
 
Een zeer handig en nuttig programma. Wie zou die niet willen hebben?
 
Na drie gesneuvelde harddisks is dit een handige optie. Ik doe graag mee aan de verloting. :meeting:




Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.



ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.
 
Onlangs files weg .. en geen back-up.:fury:
Auslogics File Recovery zou mij een hoop extra werk hebben bespaard (afgezien van back-ups maken).
 
Leuk programma, zou ik mensen mee kunnen helpen bestanden terug te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan