• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win een Corsair H80 waterkoeler van Liquid-Cooling.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn

Vaak hier
Lid geworden
27 sep 2011
Berichten
681
Waarderingsscore
0
Verloting: win een Corsair H80 waterkoeler van Liquid-Cooling.nl

Het Nationaal Computer Forum en Liquid-Cooling.nl geven een Corsair H80 waterkoeler weg! Dit is de perfecte manier om in te stappen in de waterkoelingswereld, met goede temperaturen en een rg strak uiterlijk.

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jouw computer wel wat extra koeling kan gebruiken. Uit de inzendingen trekken we een winnaar. Wil jij deze waterkoeler winnen? Je kunt tot en met 31 december 2011 reageren op dit topic.

Mocht je geen idee hebben hoe je een waterkoeler moet installeren? Geen nood. Onze eigen forum-lid Daan Gnning, die deze verloting sponsort, zal eind deze maand een handleiding schrijven over het installeren van een waterkoeler.

Voor meer informatie over waterkoeling, luchtkoeling en modding, kijk op www.liquid-cooling.nl of volg @Liquid_Cooling op Twitter!

ncf.051.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik doe weer graag mee, maar ik denk dat dit beter kan gaan naar iemand met warmteproblemen van de processor
er zijn er zo wel enkele te vinden op het forum
 
Ik wil binnenkort een pc gaan bestellen.
ben nog maar 15 jaar dus een dure waterkoelingset aanschaffen zal moeilijk worden.

Dit zou perfect zijn voor mijn nieuwe pc :)
 
Ik kan wel wat extra koeling gebruiken want de temperaturen liggen gemiddeld boven de 100 graden celcius.

Ik heb gereageerd voor 31 december 2011 en ik wil graag in stappen in de waterkoelingswereld, met goede temperaturen en een rg strak uiterlijk.

Ik wil deze waterkoeler winnen.

Uit de inzendingen trekken we een winnaar.
Is dat wel nodig dan? Erg vervelend, dan zal dit ook wel weer aan mij voorbijgaan.
 
Ik kan heel goed een koeling gebruiken, aangezien een waterkoeling lekker stil is en er geen stof in komt. De koeling die ik nu heb, kun je beneden horen. Dus zou ik graag mee willen doen. Aangezien ik eind december jarig ben, zou het ook een mooi verjaardagscadeautje kunnen zijn. :)

(Over mijn koeling, de lagers zijn naar de kl**e!)
 
Laatst bewerkt:
Ik kan heel goed een koeling gebruiken, aangezien een waterkoeling lekker stil is en er geen stof in komt. De koeling die ik nu heb, kun je beneden horen. Dus zou ik graag mee willen doen. Aangezien ik eind december jarig ben, zou het ook een mooi verjaardagscadeautje kunnen zijn. :)

in de rad en de fans kan stof zich ook verzamelen hoor
 
Ik ga binnen afzienbare tijd mijn pc upgraden. Nog nooit aan waterkoeling gedaan. Wellicht is dit een leuke gelegenheid het eens te proberen.
 
Ik doe veel aan (lichte) case mods. Dan is een waterkoelingset echt vet. Mijn vrouw ziet het echter niet zitten om er geld aan uit te geven. Deze set zal ik dus nooit zelf kunnen kopen dus op deze manier eentje verkrijgen zou heel handig en waardevol voor me zijn. :busted:
 
Omdat mijn hyper tx 3 niet echt super koelt :( Wil graag overclocken maar mijn temperaturen lopen te snel op :busted: Leuke actie!
 
Ik ga binnen afzienbare tijd mijn pc upgraden. Nog nooit aan waterkoeling gedaan. Wellicht is dit een leuke gelegenheid het eens te proberen.

Mwa verwacht niet te veel van deze koeler. Je kan beter H100 nemen als je dan toch fatsoenlijke koeling wil.
Een mugen2 presteert ongeveer gelijk aan de H80..
Maarja een gegeven paard niet in de bek kijken ;)
 
Leuk dat er nu veel acties zijn maar is het niet straks dat er weer 6 maanden niks is? Kan je het beter verspreiden over een aantal maanden ipv. alles in een maand te doen :')

Ik hoef zelf die prijs niet te winnen, ik heb geen zin om hem in te bouwen in mijn pc, geen idee of ie past
 
Mijn kast is te klein hiervoor, maar daar vind ik wel wat op.:smile:
 
Staat niet op m'n verlanglijstje, maar altijd al wel eens willen proberen, dus ik doe weer mee :)
 
Hoe weet je dat hij in je kast past? Mocht ik hem winnen en hij past niet dan ga ik zekerstewete zagen :)
Daan ik zie nu dat je veel meer spullen verkoopt! Verkoopt het goed?
 
Die zietber wel mooi uit, dus doe ik mee met de verloring. Zet mij maar op de lijst.
 
ik zou hem erg graag willen winnen, want ik heb nu een stock cooler, en die is niet bepaald stil te noemen :(...

het enige is dat ik niet weet of deze past (ik heb socket 478)...
 
Zo zo die zou ik wel willen winnen.
Ik heb zelf de coolermaster v6 cooler die is lucht gekoeld maar erg groot en nu past mn pc niet meer dicht:(

Heb nog nooit met waterkoeling gewerkt maar zou een mooie manier zijn om zo een beetje kennis ermee op te doen en dan waarschijnlijk meet van dit soort producten kunnen gaan gebruiken.

En dan zou ik iemand anders blij kunnen maken met mn coolermaster v6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan