• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win een Corsair H80 waterkoeler van Liquid-Cooling.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou wel een waterkoeler voor mijn pc kunnen gebruiken omdat ik momenteel zwaar geneigd bent om een ei op de pc te bakken. Dat ding is nog heter dan Doutzen Kroes. Momenteel ben ik pas net begonnen met het modden van mijn pc en extra koeling is wat er nog zeker aan behoeft. Dit lijkt me perfect daarvoor. :D
 
Doe regelmatig aan video bewerking dus kan mijn PC zo'n koeler prima gebruiken.
 
Mijn computer valt vaak uit, vooral bij spellen die veel processor geheugen vragen bv. MW3. Door zo'n waterkoeler hoop ik dat het opgelost zal zijn! Ik heb nu een of ander goedkoop prulding maar dat helpt niet echt! Haha

Groet, Mark
 
Ja, zo'n waterkoeler lijkt me ideaal. Mijn pc raakt nogal eens oververhit.
 
Ik zou graag deze waterkoeling willen vanwege een upgrade naar een X4 processor van AMD. Kan ik hem beter overclocken :)
 
Mijn computer kan zeker wel wat extra koeling gebruiken.
Momenteel onder het gamen wil hij nog wel eens uitvallen of vast lopen, ookal loopt mijn huidige cooling op 100%

Dus dit zou zeker een super ding voor mij zijn :)
 
Ook ik zou dat wel kunnen gebruiken. Hoop dat het kan werken op een pc van een 10 jaar oud. Alvast bedankt.
Groeten
Franois
 
mijn pc loopt regelmatig op naar boven de 70 graden, dus die kan wel wat koeling gebruiken.
 
deze waterkoeler zou ik graag winnen omdat ik nogal problemen heb met de koeling in men case.
 
van mijn mama mag ik geen nieuwe ventilator kopen terwijl die rare geluiden maakt.. stoute mama!
 
Ik heb nog nooit wat gewonnen, indien ik een klein beetje kans maak grijp ik dat aan, kan ik 2011 toch nog goed afsluiten

bij voorbaat dank.

gr Ton
 
die kan ik mooi gebruiken! heb nu een normale koeling op me CPU zitten maar die maakt zo veel lawaai! en interne video kaart loopt warm
 
Toch nog een keer geluk in dit jaar, na alle ellende ????

Heel graag !
 
Hmm, leuk zo'n looting.
Ik doe btw niet mee, ik gebruik mijn computer zo goed als nooit en zit alleen maar op mijn laptop.
Succes allen!
 
Mijn vriendin wil graag waterkoeling proberen, haar pc is momenteel als een stofzuiger.
Zodat ze haar games kan spelen zonder een Dyson stofzuiger op de bureau,

tevens zij weet van mij dat Corsair een goed merk is, mem en psu zijn ook corsair, dus een pc die 75% Corsair is, kan zeker niet slecht zijn.

En dan mogen we de extra performance van koeling zeker niet vergeten ook.
 
Lijkt me een goed idee waterkoeling vooral bij gamers
 
Binnenkort is het weer kerstvakantie en dan zal de zoon weer overuren kloppen op de pc en gaat de temp omhoog!
 
cool.
mij reden is dat mij Cooler veeel te grood is.
en dat ik mij andere ram geheugen niet kan instataleren.
en op dit moment ben ik blut dus zou goed uit kunnen komen met nieuwe cooler,

ik wens iedereen succes.
groetjes benny
 
Verloting: win een Corsair H80 waterkoeler van Liquid-Cooling.nl

Het Nationaal Computer Forum en Liquid-Cooling.nl geven een Corsair H80 waterkoeler weg! Dit is de perfecte manier om in te stappen in de waterkoelingswereld, met goede temperaturen en een rg strak uiterlijk.

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jouw computer wel wat extra koeling kan gebruiken. Uit de inzendingen trekken we een winnaar. Wil jij deze waterkoeler winnen? Je kunt tot en met 31 december 2011 reageren op dit topic.

Mocht je geen idee hebben hoe je een waterkoeler moet installeren? Geen nood. Onze eigen forum-lid Daan Gnning, die deze verloting sponsort, zal eind deze maand een handleiding schrijven over het installeren van een waterkoeler.



ncf.051.jpg

Ik wil graag aan de verloting meedoen
thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan