• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win een Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verloting: win een Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark

Het Nationaal Computer Forum en Lexmark geven een Lexmark Genesis S815 - inkjet All-In-One printer weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom deze stijlvolle all-in-one printer straks op jouw bureau moet komen te staan. Uit de inzendingen trekken we een winnaar. Wil jij deze printer winnen? Je kunt tot en met 31 januari 2012 reageren op dit topic.

Ik kan dit heel goed gebruiken om mijn defecte scanner van een ander merk na 10 jaar te vervangen
 
Ik wil deze printer best heel graag winnen, omdat ik op deze site terecht kwam nadat mijn laptop helemaal de kluts kwijt raakte toen ik 'm juist zo hard nodig had en ik nu dus wel een geluk bij een ongeluk kan gebruiken in de vorm van een prachtige nieuwe multifunctionele printmachine :)
 
nvoudig voor de tafel helemaal geen lomp ding het lijk mijn wel wat we zijn toe aan een nieuwe printer. we hebben nu een oude printer van vele jaren terug dus tijd voor een nieuwe.
 
Daar het net als voor alle andere computer gebruikers, een niet te missen item is vanwege zijn betrouwbaarheid (op het school hebben ze nl printers van Lexmark) en meervoudige functionaliteiten namelijk 5; printen, scannen, kopiren, faxen en een modern fraai uitziende ... Lexmark.
 
Ik zou deze printer willen hebben, omdat ik nog steeds een Lexmark All-in-one 1180x gebruik. Dit ding is al bijna 10 jaar oud. Omdat ik een student ben, heb ik weinig geld om nieuwe printer te halen.
 
Omdat het gaaf oogt. Misschien kun je er wel mee naar de vierde dimensie (of enig andere dimensie) zappen.
Would n't that be cool!
 
Nooit geweten dat een all-in one mooi kan zijn!
Deze beauty zou mijn losse, lelijke apparaten in n keer kunnen vervangen.

Lexmark rules!
 
Ik wil ook graag print foto's uitprinten en dat gaat niet meer met mijn oude printer vanwege horizontale witte strepen, dus zou ik deze Lexmark graag op mijn bureau hebben staan, met alle andere mogelijkheden zoals scannen, usb-stick interface en geheugenkaart sleuf. Heerlijk, alles in een mooi uitziend apparaat.
 
Verloting: win een Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark

Het Nationaal Computer Forum en Lexmark geven een Lexmark Genesis S815 - inkjet All-In-One printer weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom deze stijlvolle all-in-one printer straks op jouw bureau moet komen te staan. Uit de inzendingen trekken we een winnaar. Wil jij deze printer winnen? Je kunt tot en met 31 januari 2012 reageren op dit topic.



ncf.053.jpg
innovatief apparaat.Vast een goede vervanger voor mijn huidige HP printer.
 
Mijn printer is een vod :wall:, maar Lexmark All-In-One geen gelul goed spul.:gogo:
 
Deze All-In-One printer van Lexmark is de eyecatcher van ieders dromen,
ik wens dan ook met heel mijn hart dat hij op deze manier op mijn bureau terecht zal komen.
 
Mijn printer en Senseo stonden altijd naast elkaar. Dat moest natuurlijk een keer fout gaan... Helaas ging mijn Senseo lekken wat de printer niet overleefd heeft. De Senseo was te repareren, mijn printer helaas niet :((( Nu kan ik niet meer printen :frusty:
 
Hoi zou graag meedingen om deze mooi printer. Heb een oude HP inktjet die aan vervanging toe is .Zal oude HP dan voorzien van een lampenkap , staat mooi als sfeerverlichting :)
grtjs.....Tiamo
 
Dit is een hele mooie printer om af te drukken en scannen
 
Het lijkt me geweldig gaaf om deze all in one te winnen, een super mooi ding.
 
Ik hou van strak en design daarom werk ik ook met een IMAC niet alleen van wegen de strake vormgeving natuurlijk maar de printer ziet er in ieder geval bijzonder mooi uit
 
Bij ons is printen altijd zo'n gedoe; drivers die niet willen, kabels die het begeven, inkt wat steeds op is... Een fatsoenlijke printer zou heel erg fijn zijn!
 
kan deze printer wel goed gebruiken, aangezien iedereen overal een kopie van wil hebben en ikzelf ook een kopie nodig ben voor mijn administratie, is mijn reactie: met een beetje geluk win ik deze printer.
 
Nu ik eindelijk op rust ben, houdt mijn Photosmart het ook voor bekeken.
De Genesis S815 zou prachtig staan op mijn zwart bureau naast mijn zwarte pc. Het is gewoon de ideale vervanging.
 
HEBBEN,HEBBEN! Zoiets bestaat nog niet in huize Drenthe...vandaar.:frusty:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan