• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Versie Thunderbird verschilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem het zekere voor het onzekere:
"Thunderbird — 60.9.0 System Requirements"
Blijkbaar is de 64 bits versie nog niet voldoende getest/stabiel?
"Please note that while the 32-bit and 64-bit versions of Windows can be used to run Thunderbird, only 32-bit builds of Thunderbird are supported at this time. "
 
Fijn, maar niet heus: "ImportExportTools not compatibel with 68.3.0"
 
Waarom de 64 bit versie? een 100ste seconde meer tijd?
 
Dat vroeg ik me ook af, maar dit ""ImportExportTools not compatibel with 68.3.0" geldt ook voor de 32 bit versie.
Beetje onduidelijke aanduiding. Hij doet het wel, hij doet het niet:
5defc3f21dc3b-Importtool.jpg
 
Updaten of nieuwe installatie, geen van beiden werkte. Na update of nieuwe install werkt het hamburgermenu niet, ook geen enkele mogelijkheid om accounts in te stellen.
Vandaag eindelijk werkend gekregen. Rare fout want na de installatie niet automatisch laten herstarten deed het 'em. Na installatie afsluiten en pc opnieuw opstarten werkt het weer. Op een van mijn laptops geen probleem, de andere dezelfde fout en zelfde remedie opgelost.
 
Vandaag bij opstarten Thunderbird gezien dat deze gewijzigd is naar 68.3.1 eerder deze week gaf hij telkens aan dat de update mislukte als ik via help "over Thunderbird" opvroeg.
 
Ondertussen is hier ook de 68.x.x versie aangeboden en uitgevoerd. Ging prima, alleen bleken de Engelse, Duitse en Franse spellingcontroles verdwenen. Dus die maar weer geïnstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan