• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vervanging Microsoft Picture manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

astro

Bekend gezicht
Lid geworden
10 feb 2004
Berichten
188
Waarderingsscore
0
Sinds de aanschaf van mijn nieuwe laptop met Windows 10 mis ik Microsoft Picture manager. Heeft iemand een goed alternatief? Ik mis vooral het verkleinen van de foto's in de nieuwe Foto app. Of mis ik wat en kan het daarin wel?
 
@astro : met Paint 3D verklein je erg eenvoudig afbeeldingen. Waarom zou je naar de relatief oude Picture manager terugwillen?
 
@astro

Persoonlijk ben ik fan van "Picasa". Dit programma heeft naast re-sizing nog veel meer eenvouding te gebruiken tools/opties voor het bewerken van Foto's en Afbeeldingen!

Picasa Download Link
 
@Emi Duidelijk hoe ik Microsoft Picture manager weer terug krijg. Ik zie wel dat het programma dan veel ruimte inneemt. Krijg ik dan toch veel extra's mee ook al vink ik niets aan behalve Picture manager?
 
@quandor Dat is op zich ook wel een goed idee wellicht. Ik had er nog niet mee gewerkt. Klopt het dat ik de functie Canvas dan moet gebruiken en dan aanvinken dat ook meteen de afbeelding verkleind wordt?
 
@quandor Klopt het dat ik de functie Canvas dan moet gebruiken en dan aanvinken dat ook meteen de afbeelding verkleind wordt?

Correct.

Als hetgeen jij in je startbericht noemde één van de belangrijkste dingen voor je is, dan zou ik geen software van derden gaan gebruiken. Paint 3D voldoet in ruime mate aan je behoefte(s) en met Paint 3D kun je (uiteraard) nog veel meer dan alleen verkleinen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan