• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vervelende reclame.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SaltaDoom

Gewaardeerd
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
1.008
Waarderingsscore
3
Hoi,

Is he normaal dat bij het bezoeken van deze site vervelende reclame boodschappen verschijnen? Dat fenomeen komt ook op en paar andere sites voor. Kan er iets aan verholpen worden?

Mvg,
 
Hallo,

Ik gebruik al jaren Ublock origin en heb geen last meer van reclame.
Is ook een stuk veiliger, omdat er vaak virussen of adware wordt verstopt in reclame, om zo computers te besmetten die niet up to date zijn.
 
De maker van Adblock Plus heeft de reclame van bevriende firma's gewhitelisted.
uBlock Origin is niet alleen beter, maar is ook vriendelijker voor de processor in jouw computer.
 
Ik gebruikte tot een tijdje geleden ook alleen uBlock Origin, tot de vervelende reclames gewoon terugkeerden. Adblock Plus heeft hier voorgoed een einde aan gemaakt.
 
De maker van Adblock Plus heeft de reclame van bevriende firma's gewhitelisted.
Waar lees ik het bewijs?
En waarom zou dat beter zijn voor je processor?

Gebruik dat ding al jaren en nooit iets ervan gemerkt, wel de ultimate uitvoering, overigens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
LP, is Google bij jou stuk?
Dat van AdBlock Plus is al weer een een paar jaar bekend.
 
Geef dan eens een link, vrees dat het weer nep nieuws is, waarom doe je dat steeds?

Ze laten sommige niet storende door, als je dat bedoeld en dat heeft niets met "bevriende firma's' te maken.
En Ultimate blokt alles.

En waarom moet ik daar op zoeken, jij beweert dat, zet dan er gelijk het bewijs ervoor bij.
 
Het wordt zelfs op de site van de maker AdBlock Plus vermeld, dus waarom al die moeite die jij nu weer doet om mij extra werk te verschaffen!
 
Wordt niets gemeld over "bevriende firma's".
En je geeft mij steeds weer werk door je niet kloppende beweringen of eigenlijk meningen, waarom?
Je zit toch al 24/7 voor de monitor dus heb je wat te doen.:innocent:

En over de "zware" belasting voor de CPU, waar komt dat vandaan?
 
Niet de boel verdraaien!
Waar heb ik zwaar staan? Nergens.
 
De maker van Adblock Plus heeft de reclame van bevriende firma's gewhitelisted.
uBlock Origin is niet alleen beter, maar is ook vriendelijker voor de processor in jouw computer.
Hoi Abraham54,

Heb "uBlock Origin" geïnstalleerd. Waar kan ik dat progje terug vinden op de PC? Bedankt.

Mvg,
 
Ik weet niet welke browser jij gebruikt.
Bij Chrome zit het altijd rechtsboven in. (Een rood schildje)
 
Er is inderdaad over Adblock Plus bekend dat ze meedoen aan het initiatief van de niet opdringerige advertenties. Die laten ze toe, om op die manier inkomsten te genereren.

 
Dat gaf ik al aan -> Bij Chrome zit het altijd rechtsboven in. (Een rood schildje)
Maar fijn dat je het nu hebt gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan