• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verwijderde downloads terughalen in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvangenderen

NCF Lid
Lid geworden
6 okt 2018
Berichten
49
Waarderingsscore
0
ik heb downloads verwijderd van Firefox 65
kan ik de downloads terughalen?
 
Heb jij al in de prullenbak gekeken?
Je kunt hem hier ook downloaden.
 
Ik vermoed dat dvangenderen iets anders bedoelt.
Je kunt in de bibliotheek van Firefox downloads verwijderen/wissen, maar daardoor wordt enkel de verwijzing (de link) in Firefox naar die downloads verwijderd. De downloads zelf worden helemaal niet verwijderd. Die blijven gewoon staan in de map Downloads.

Ik bedoel dit:

5c7bc6289b7ca-Downloads_Firefox.png


Wanneer ik onderaan in dat venstertje klik op Alle downloads tonen, dan krijg ik het volgende venstertje te zien:

5c7bc68998d23-Downloads_wissen_in_Firefox.png


Ik kan dan klikken op Downloads wissen (zie de rode pijl), maar daarmee verwijder ik enkel de verwijzing naar die downloads in Firefox.
De genoemde bestanden blijven gewoon bewaard in de map Downloads, die je via de Verkenner kunt bereiken.

P.S. De inhoud van de twee plaatjes hierboven is verschillend, maar dat komt doordat ik ze op verschillende tijdstippen heb vastgelegd.
 
ik heb downloads verwijderd van Firefox 65
kan ik de downloads terughalen?

Normaal is dat alleen maar in het downloads scherm van Firefox. De bestanden kun je terug vinden onder C:\Gebruikers\[gebruikersnaam]\Downloads. Ik ben niet helemaal zeker van wat de knop "Downloads wissen" doet maar volgens mij alleen maar het betreffende scherm wissen niet de bestanden die gedownload zijn.
 
Voor de duidelijkheid heb ik de titel van dit topic even aangepast en het topic op de juiste plek geparkeerd.
 
hoe kan ik de geschiedenis en opende tabbladen in een nieuw profiel terughalen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan