• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

VGA naar HDMI adater werkt niet op alle schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berthus

Nieuw lid
Lid geworden
21 nov 2019
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Hoi Forum
Ik werk met een laptop waar geen HDMI op zit, alleen een vga poort.
Ik heb dus een VGA naar HDMI adapter die op zich gewoon goed werkt, als ik het signaal bijv. naar een monitor, beamer etc uitstuur.
Alleen op mn TV thuis schijnt t niet helemaal goed te gaan, ik krijg alleen geluid.
Ik heb een SHARP tv met een HDMI aansluiting en ook die werkt gewoon als ik mn Desktop PC waar wel een HDMI aansluiting op zit gebruik, dus de verbindingen op zich werken allemaal. Wat kan dit zijn?
MVG Bert
 
Laatst bewerkt:
Heb je maar 1 HDMI aansluiting op je TV? anders eens andere aansluiting proberen.
Of andere kabel.
Het zou aan het HDMI protocol kunnen liggen. Daar zijn ook al enkele versies van.
 
Hoi BT zoals ik al zei, alles blijkt gewoon te werken. gisteren is er nog iemand met een LED tv langs geweest en die deed het ook gewoon, het ligt naar mijn idee niet aan kabels, ed daar die allemaal gewoon werken zoals ik al in mijn eerste mail schreef.
 
Hoi BT zoals ik al zei, alles blijkt gewoon te werken.
Ja dat had ik gelezen, maar dat wil dus niet zeggen dat het daarom ook overal op moet werken, juist daarom schreef ik over die verschillende HDMI versies.
Zie de link van Lange Pier.
 
Staat niet bij welke versie er wordt gebruikt, wel deze opmerking.
OPMERKING• Bij het aansluiten van een HDMI-DVI conversie-adapter/kabel op de HDMI aansluiting, is het mogelijk dat hetbeeld niet duidelijk binnenkomt.
 
Staat niet bij welke versie er wordt gebruikt, wel deze opmerking.
Dan zal dat t zijn.. maw de tv herkent t adaptersignaal niet
(nog even de adapter op de vga poort van mn desktop geprobeerd en die geeft idd ook geen signaal. Ik dank jullie voor je tijd, ik ben eruit
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan