• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Video-audio synchronisatie loopt mis na win10 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mepi

Junior lid
Lid geworden
23 nov 2014
Berichten
58
Waarderingsscore
0
Ik heb mijn computer een tijdje terug geupgrade en windows 10 erop geinstalleerd. Hiervoor had ik windows 7 erop staan. Hierbij meteen alles geformatteerd zodat ik weer een schone pc had. Nu heb ik sinds de upgrade last van video's die hun synchronisatie met audio verliezen. Ik heb er eigenlijk overal last mee, YouTube, Netflix, gewoon video's vanaf mijn computer zelf ook. Hoe langer de video, hoe erger het synchronisatie verschil wordt. In het begin van de video loopt het altijd gelijk. Als ik een video pauzeer en verder speel loopt het weer even gelijk maar het verschil is na een minuutje wel weer duidelijk merkbaar.

Momenteel zit er in mijn computer:

GTX 1070 videokaart, 16GB RAM, Intel i5 8600K processor. Dit met 2 ssd van 128 en 256 gb en een hdd met 2TB.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen, en wat ik kan doen om het op te lossen?

Alvast bedankt!
 
Vreemd - ik geen enkel probleem in mijn Windows 10 met video's.
Ik gebruik overigens de orrigineel in Windows aanwezige video afspelers en heb verder het K-Lite Mega codec pack zonder Classic Media Player geïnstalleerd, zo eventueel WMP ook FLV vido's kan afspelen.

Welk Media Player gebruik jij standaard en wat is jouw favoriete webbrowser?
 
Al eens een andere media player geprobeerd?
 
Mijn webbrowser is Google Chrome, mijn Media Player is de Movies & TV die standaard op windows staat. Ik heb het nog niet met WMP geprobeerd.
 
Het quoten van berichten is onnodig. Doe dit alleen om een bepaald deel van een reactie aan te duiden.
 
Sorry, Ik ben dit gewend van een ander forum. Ik heb de quote weggehaald.

Maar terugkomend op een andere media player. Dit zal niet verklaren waarom het ook op Youtube, Netflix en Facebook etc is dat mijn video's langzamer afspelen dan de audio, toch?
 
Geen probleem.

Dat niet. Heb je ook al eens een andere browser geprobeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan