• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

video converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Iemand die een gratis video converter weet die x265 codec naar x264 codec kan omzetten?
 
Waarom zou je dat willen? Maar goed.

Denk dat praktisch alle converters dat wel kunnen. Zolang ze maar x265 en x264 ondersteunen, zou dat mogelijk moeten zijn. Ik gebruik zelf mediacoder. Maar je kunt ook eens kijken naar handbrake of formatfactory.
 
Heb serie dat ik gemist had op tv nu gedownload, op pc werkt dit perfect maar mijn samsung tv ondersteund x265 niet kan deze niet afspelen op mijn tv, vandaar mijn vraag.
 
Speelt je TV dan maar n formaat af? Anders zou je ook kunnen zoeken naar een converter van x265 naar "xxxxx"
Voor mijn Philips TV bv. converteer ik TRP of MPG naar MP4.

Heb je niet toevallig een HDMI uitgang op de (videokaart van je) computer. Dan zou je rechtstreeks aan kunnen sluiten. Doe ik ook wel eens. Veel TV's kunnen tegenwoordig immers een pc signaal verwerken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik zelf Handbrake om x265 naar x264 om te zetten.
Tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.
 
Het oprakelen van oude topics is niet handig; je had beter een in een nieuw aangemaakte discussie jouw verhaal kunnen vertellen.
Dit topic gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan