• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Video-filmpjes van de Ipad overzetten naar de laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jagery

Junior lid
Lid geworden
2 okt 2011
Berichten
52
Waarderingsscore
0
Hallo,

Via via heb ik begrepen dat ik video-filmpjes van de Ipad over kan zetten naar mijn laptop als ik eerst I-tunes download op mijn laptop. Ik heb dit geprobeerd maar dit lukt niet. Als ik op de Download-knop klik zie ik geen aktie. Misschien zijn de I-tunes wel gedownload mar waar ik kan ik dit vinden dan? Of is het beter op een andere manier om de filmpjes van de Ipad over te zetten naar de laptop?

mvg jagery
 
Hallo,

Met welke browser heb jij dit gedaan?
Als het met Chrome is, doe het dan met een andere browser. Ik heb vaker ervaren dat ik iets niet kon downloaden via Chrome en met een andere browser zonder problemen.

Je kunt ook in verkenner onder downloads kunnen kijken of Itunes er tussen staat.
 
Hallo Arie.
Hartelijk dank voor je heldere antwoord. Ik ga straks gelijk kijken of ik het kan downloaden via een andere browser. Welke browser adviseer jij mij?
Groetjes jagery
 
Probeer eens via dropbox. Beetje een omweg, maar het schijnt wel te werken.
 
Hallo Arie.
Hartelijk dank voor je heldere antwoord. Ik ga straks gelijk kijken of ik het kan downloaden via een andere browser. Welke browser adviseer jij mij?
Groetjes jagery

Hallo,

Wat zit er bij jou nog meer op de computer, Explorer of Edge?
Op zich kan het met elke browser.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan