• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Video in Expression Web 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naaldhak

Gevestigd lid
Lid geworden
5 sep 2013
Berichten
483
Waarderingsscore
6
Bouw website in Microsoft Expression Web 4
Wil op een pagina een kort videootje laten draaien.
Windows Media player komt in beeld als het bestandje ophaal in de ontwerpmodus.
In de 'Normale' modus van de website (previes-modus) doet ie niets. Komt zelfs de Media Player niet eens in beeld.

Nu is het mij bekend dat het filmpje up kan loaden naar Youtube of zoiets. Maar dat wil ik niet !
Ik wil het filmpje, die bij de websitebestanden staat vandaar kunnen oproepen en kunnen afspelen.
Voor de goede orde, ik draai de site nog niet online, daar ik verder halverwege ben met deze website...

Wie weet een oplossing ?
In bv. Facebook kan ik wél een filmpje zetten, zónder dat ik daarvoor naar Youtube moet.
 
Je kan het filmpje dan toch in een map bij de website bestanden plaatsen en vervolgens linken?
 
Ondersteunt het programma geen html5? Dan heb je helemaal geen speler of plugin nodig.
Of kijk anders eens naar jwplayer.
 
Dank iedereen voor het meedenken.
Soms moet je even op een werkende oplossing gewezen worden die eigenlijk eenvoudig is.
Mijn dank dan ook speciaal naar Rubensky....
Wel verschijnt ie nog niet helemaal daar en precies- en exact zo als ik het eigenlijk wil, maar daar kom ik hopelijk nog wel uit.
In elk geval werkt het nu wel.

De link van Abraham54 zal me vast ook verder kunnen helpen, maar daarvoor wat meer tijd nodig om dat allemaal te onderzoeken.
Nogmaals mijn dank.
 
Graag gedaan hoor. Mocht je er niet helemaal uitkomen met de vraag die je nog hebt dan hoor ik het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan