• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Video via de site Telegraaf.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkwav

Vaak hier
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
787
Waarderingsscore
6
Ik gebruik Windows 10 versie 1903 (18362.267).

Als ik met Google naar de site Telegraaf.nl ga en een video wil zien, dan wordt die halverwege onderbroken.
Met de browser Edge heb ik daar geen problemen mee.

Ik heb bij instellingen van Google van alles geprobeerd maar zonder resultaat.
Adblokkers gedeactiveerd ook zonder resultaat.

Is dit fenomeen bekend en hoe los je dit op?
 
Kijk of de upgrade jouw probleem oplost:
 
Abraham54 bedankt voor de reactie.
Ik heb de update naar versie 76 gedaan en vooralsnog doet het afspelen van video's het nu wel goed bij de site van de Telegraaf.
Ik hoop dat nu alles is opgelost.
 
Hallo @ikkwav - al heel vaak zelf meegemaakt bij anderen dat het upgraden van Google Chrome inderdaad de oplossing blijkt te zijn!
Zelf gebruik ik deze spionage browser niet!
 
Welke browser gebruik je wel?
 
Al jaren weer Mozilla Firefox.
De huidige Firefox heeft wat snelheid op internet weer terrein teruggewonnen op Chromium browsers door de Quantum engine.

Een geheimtip is overigens Opera, die op Chrome lijkt , supersnel is en een eigen store heeft die steeds groter wordt, maar ook de Chrome store kan aangedaan worden.

Heb jij ook al meegekregen dat er een Edge komt met Chromium engine?


De huidige ontwikkelingsfase is dat Edge Dev er is voor Windows 7, -8.1 en 10 en ook voor macOS.
 
Oké Firefox dus.
Van Edge weet ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan