• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Video weg

  • Onderwerp starter Verwijderd forumlid 16740
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd forumlid 16740

Gast
Hallo,

Ik zit met een groot probleem. Op school heb ik een mondelinge toets gehad en dit is opgenomen. De video heb ik met een sd-kaart mee naar huis genomen om deze vervolgens op m'n laptop te zetten. Nou eerst de sd-kaart in de laptop gedaan en de video's bekeken, het waren er 2, vervolgens geknipt en geplakt bij mijn bestanden. Dan moet het even laden, en toen stonden ze erop. Maar toen ik ze vanaf daar wilde bekijken kreeg ik bij 1 video een foutmelding namelijk: Afspelen niet mogelijk. Dit bestand kan niet worden afgespeeld. Dat kan doordat het bestandstype niet wordt ondersteund, doordat de bestandsextensie fout is of doordat het bestand is beschadigd. 0xc10100bf.

Wat moet ik hier aan doen? Ik heb naar mijn weten niks fout gedaan en deze video heb ik nodig voor school anders heb ik een enorm groot probleem.

Groeten,

Guus
 
Dit werkt ook niet, ik moet er wel bij zeggen dat ik er niks van snap.
 
Is dit de enige kopie? Geheugenkaartjes willen nog wel eens lastig doen. Bestanden raken nogal makkelijk beschadigd of kwijt.
 
Hoe 'heet' dat bestand ? (Engiste dat ik hoef te weten zijn de 3 letters achter het puntje.)
 
Dit is inderdaad de enige kopie.
Het is een mp4 bestand.
 
Dit heb ik al geprobeerd en dit ook zonder resultaat.
 
In elk geval had je eerst je opnames van de kaart moet kopiëren naar je laptop en daarmee werken (ik vertrouw die SD kaartjes nl.nooit. Te veel problemen mee gehad.) Alleen heb je nu niets aan dat advies. Als je files corrupt zijn vrees ik het ergste. Als je op je SD kaart gewerkt hebt heb je waarschijnlijk de originele files overschreven.
Het enige wat je dan nog kunt proberen is of programma's als Recuva of andere, want er zijn er meer, nog iets van een file kunnen herstellen.
EaseUS Data Recovery free kan ook heel diepe scans maken.
Als je wel nog bij je originele files op je SD kaart kunt zou je weer opnieuw met editen kunnen beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan