• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Videobewerking software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naaldhak

Gevestigd lid
Lid geworden
5 sep 2013
Berichten
483
Waarderingsscore
6
Bestaat er ook een gratis video bewerkingsprogramma (buiten Moviemaker), dat zonder dat het je met watermerken en zo opscheept, gewoon alleen maar (meer hoeft niet voor mij) video's kan knippen ?
Heb momenteel een video, waarvan ik alleen het middelste gedeelte nodig heb (i.v.m. verkiezingsspotje).
Ik heb al veel geprobeerd. Freemake deed dat tot voor plus minus een twee jaar nog uitstekend, maar werkt sindsdien met watermerken. Dus daar heb ik niets meer aan.

Nu is het niet zo, dat ik per definitie weiger om voor software te betalen. Ik heb hier buiten Windows, meer betaalde software op mijn PC zitten. Maar die gebruik ik dan ook met regelmaat.
Een video knippen, waar ik momenteel wel behoefte aan heb, dat komt bij mij te weinig voor om daar een (duur) pakket voor aan te schaffen (Nou ja, ehhh, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk...).

Ik heb al veel geprobeerd, van video grabber, video editor, NCHSoftware, Wondershare, Openshot, Freevideo-editor, Lightworks-en noem maar op. Uiteindelijk werkte het niet, of kreeg ik een watermerk.
Maar goed, misschien bestaat het niet meer, zoals ik het hebben wil... ?
 
Open shot werkt bij mij prima. Vroeger gebruikte ik Cyberlink power director, ook heel fijn maar helaas niet gratis
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lange Pier.
Ik kan er standaard... niet eens een MP4 file mee openen (met: Virtueel Dub).
Hij pakt bij mij althans... alleen AVI files.
Ik heb zoiets nodig zoals dat heel erg simpel met Freemake kon, voordat ze met dat watermerk kwamen.
Een oudere versie downloaden, installeren van Freemake helpt inmiddels dus ook al niet meer.
 
Wel ff moeite voor doen, de forumleden hebben niet overal een passende oplossing voor.
 
Dat klopt, Ron01. Dat verwacht ik ook niet. En eisen stel ik dus al helemaal niet.
Maar het zou gewoon kunnen dat hier op zo'n forum al eenvoudige oplossingen voor bepaalde zaken bekend waren.
Ben altijd tevreden over het meedenken hier.
 
Beste Naaldhak,

Ik heb jou even een eigen topic gegeven, want het heeft geen zin om jou vraag te stellen in een topic uit 2013.
 
Op 08 juli 2018 werd nagenoeg dezelfde vraag gesteld door dezelfde vraagsteller.
 
Dan zal ik dat andere topic sluiten en dan kan zij hier verder gaan.
 
Is allemaal oke, aarie25.
Mijn verontschuldigingen. Had even nóg verder moeten zoeken, voor de juiste plek.
Probeer ik een volgende keer rekening mee te houden.
 
Is allemaal oke, aarie25.
Mijn verontschuldigingen.

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.
Ik heb jou alleen op de goede weg geholpen, daar ben ik ook immers voor :)
 
Resolve even uitgeprobeert, en het is een mooie editor. Bedankt voor de tip.
 
Graag gedaan en het is nu wachten of Naaldhak er ook zo ver denkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan