• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Videokaart 4659hibol02 G2 icw50 l02

Status
Niet open voor verdere reacties.

shaq

Junior lid
Lid geworden
27 jul 2008
Berichten
96
Waarderingsscore
0
Is er iemand die deze kaart wil verkopen ? Komt uit Acer Aspire 7520g.
 
Hallo shaq, dit is geen reactie op jouw aanbieding. Ik wil een aanvraag plaatsen op deze site om iets te koop te vragen.
Maar ik kom er niet uit hoe ik dit moet doen, kan jij mij dat uitleggen hoe ik dat precies moet doen?
Bij voorbaar hartelijk dank en succes met je kaart. JacobusW.
 
JacobusW, klik op de volgende link: Te koop gevraagd.
Klik daarna op de knop 'Nieuwe discussie starten'. En dan wijst het zich vanzelf.

En hier vind je een handleiding voor het forum: klik!
De handleiding is oud, maar het meeste klopt nog wel. Weet je iets niet, dan kun je dat altijd vragen in het topic dat je al gestart bent. Je hoeft er dan meestal niet een nieuwe discussie voor aan te maken.

En als het weer over MS DOS 6.0 NL gaat, dat had je al eerder gevraagd. Die vraag heb ik voor jou verplaatst naar het onderdeel 'Te koop gevraagd'.
Je vindt jouw vraag hier: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=113878
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry JacobusW maar het is al een tijdje geleden dat ik nog op het forum was .Ik zie dat je al hulp hebt gekregen dank zij de Moderator. groetjes shaq.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan