• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Virus Thunderbird email ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreekVerhulst

Gewaardeerd
Lid geworden
1 jun 2010
Berichten
1.297
Waarderingsscore
4
Ik krijg telkens dezelfde mail toegestuurd van dezelfde datum, tijd. Mischien nu al 40 tot 50 keer. De afzender heb ik al geïnformeerd en hij scant zijn pc. Ik doe hetzelfde maar tot op heden niets bijzonders gevonden. De persoon die als 2e op de verzendlijst stond krijgt de mail echter maar 1 keer! Hoe kan dat? Weet iemand een oplossing?
 
Zijn de eigenschappen van elke mail overeenkomstig of niet?
 

Zowel via de webmail als in Thunderbird moet je de e-mails kunnen blokkeren.

Maar weet jij ook bij welke provider die kennis van jou zit?
 
Nee, ik zal het vragen. meneer ligt nu w.s. al in bed
 
Waarop eindigt zijn e-mailadres achter het "apestaartje".
 
Vreemd maar zowel in Webmail van Telfort, als in mijn gmailaccount zie ik deze mails niet.
(ik heb ingesteld dat mails vanaf mijn Telfort account worden doorgestuurd naar gmail)
 
En wat belangrijker is, wat moet ik doen zodat ik deze ddos aanval van emails kan stoppen?
 
Vraag hem of hij via de webbrowser naar zijn mail account gaat of dat hij dit via zijn computer doet via een mailprogramma?
 
Ja zal ik vragen. Ik heb nu voor deze afzender een berichtenfilter ingesteld met als naam Blokkeerlijst. Maar nu krijg ik geen enkele andere mail meer toegestuurd. Ik heb een testje gedaan vanuit mijn Gmail account een mail gestuurd naar mijn Telfort account. Komt niets binnen. Trouwens ook niet als ik het vinkje bij blokkeerlijst weer weghaal. Want dan blijven die bewuste mails weer binnenstromen! Maar mijn verstuurde test mail niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan