• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Vissenkom Avatars

EvC

Nieuwsgierig Aagje
Lid geworden
9 aug 2016
Berichten
1.225
Waarderingsscore
13
Het feit is er, het wemelt van de avatars in dit XenForo forum. Maar vrees niet het kan nog erger.
Men zal gedacht hebben, laten we ze rond maken, dan valt het overheersende minder op.

Of men zou kunnen denken, laten we veel minder avatars gebruiken. En die er dan over blijven brengen we in de originele staat terug: vierkant of rechthoekig.
Het brengt rust en meer overzicht als men matigt en op de juiste manier doseert.

Vissenkommen werken nogal claustrofobisch. Dat wil men niet meer.
 
Als je een andere stijl selecteert, zoals bijvoorbeeld NCF Standaard, dan heb je dit probleem niet. Dit is een stijl gerelateerd probleem, zie ook:

2019-01-02 09_03_19-Vraag - Vissenkom Avatars _ Nationaal Computer Forum.png
 
Mijn gedachte is dat het overgrote deel niet de moeite doet om een andere stijl te kiezen.
De standaardstijl - met vissenkommen - is dan de stijl die je voorgeschoteld wordt.

Wat betreft het grote aantal avatars: wat is het doel?

Met een beetje aandacht en goede wil kan dit een mooi ogend en toegankelijk / intuïtief forum worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik het begin te snappen - jij vind ronde avatars gewoon te gek, is het niet?
 
Mijn gedachte is dat het overgrote deel niet de moeite doet om een andere stijl te kiezen.
De standaardstijl - met vissenkommen - is dan de stijl die je voorgeschoteld wordt.

Wat betreft het grote aantal avatars: wat is het doel?

Met een beetje aandacht en goede wil kan dit een mooi ogend en toegankelijk / intuïtief forum worden.
Kwestie van smaak denk ik. Rond is wel modern en dat spreekt sommige mensen ook aan. En een avatar kan door iemand zelf worden gekozen, hierdoor kun je snel zien wie een bericht geplaatst heeft. Jij hebt zelf ook een eigen avatar gekozen wat ook weer het grote aantal avatars vergroot. Ik zie hierin niet direct een probleem.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan