• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vivaldi schadelijk voor computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hekje47

Junior lid
Lid geworden
29 okt 2018
Berichten
53
Waarderingsscore
2
Omdat veel mensen weten dat Google Chrome veel RAM geheugen gebruikt, stappen er wel eens mensen over op Vivaldi. Maar laat je niet misleiden. Vivaldi kan bij het laden van grote pagina's ervoor zorgen dat je computer ineens vastloopt en je hem daarna opnieuw moet opstarten. Maar er zijn genoeg andere webbrowsers met een user-agent die lijkt op die van Chrome.
 
Wat jij meld is vermoedelijk een probleem in jouw Windows zelf.
 
Hier gebruikt Chrome weinig Ram geheugen.
 
Omdat veel mensen weten dat Google Chrome veel RAM geheugen gebruikt
Bij sommige gebruikt het wat meer zoals ook andere browser dat probleem kunnen hebben en wat zijn "veel mensen".
Ik gebruik FF en die gebruikt hier weinig ram en bij anderen weer meer.
Valt dus onder stereospirisme.
 
Lange Pier en nieuwe woorden: stereospirisme
Prachtig.
 
Heb uit nieuwsgierigheid eens gekeken met startpagina: Firefox 115Mb, Chrome 112Mb en Edge 300Mb met NCF open. Zijn dit normale waarden? Ik heb er geen idee van maar mijn pc heeft 64Gb RAM, aan geheugen dus geen gebrek.
 
Dit probleem heb ik alleen gemerkt op mijn vorige computer. Ik heb geen grote pagina's geladen op mijn huidige computer via Vivaldi. Maar als het op mijn vorige computer gebeurt, kunnen er meer computers zijn die het hebben. Of niet.
 
Chrome gebruikt veel geheugen? Dat is volgens mij niet meer aan de orde. We gebruiken het tegenwoordig zelfs op Terminal servers. Dat was vroeger echt not done. Waarom? Omdat er toen alleen nog maar een 32 bit versie van Chrome bestond die genoemd probleem had.

Tegenwoordig bestaat er een 64 bit versie van Chrome en behoort genoemd probleem tot het verleden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan