1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologie├źn. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

VLC probleempje

Discussie in 'De Oude Doos' gestart door fredjeh, 25 okt 2015.

1. fredjeh

fredjeh Enthousiast

Heb een tv serie met engelse ondertitels, heb ook de srt files in het nederlands, maar bij afspelen zie ik steeds de engelse ondertitels door de achtergrond van mijn nederlandstalige ondertitels, achtergrond staat aan in vlc player, maar hoe kan ik de transparantie aanpassen, nu is deze te doorschijnend, maar zie geen optie om deze aan te passen, heb zopas de laatste versie van de vlc player genstalleerd, maar ook daar kan ik dit niet aanpassen, iemand een idee waar dit ergens verscholen zit?

2. Newbi

Newbi Nieuw lid

Dag Fredje,

Mijn ervaring is dat, wanneer je dubbele ondertiteling hebt, dat de onderste ondertitels in het filmpje verwerkt zijn.
    Als dit niet het geval is, probeer het eens met BSPlayer (http://www.bsplayer.com/), die player heb ik veel betere ervaring mee dan met VLC.

3. MikeInToshx

MikeInToshx Elite lid

Een topic van 8 maand oud bumpen? :p

(mods, moet deze niet in de oude doos?)

4. porrelaar

porrelaar Moderator Medewerker

Topic verplaatst naar De Oude Doos (met het deksel open :wink:).

5. Newbi

Newbi Nieuw lid

Ooo zoals mijn naam al doet vermoeden, ik had niet naar de datum gekeken!

6. porrelaar

porrelaar Moderator Medewerker

Deel Deze Pagina