• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vlekken/strepen beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Sinds enige tijd zijn er vanaf de onderkant van het scherm van m'n Asus laptop verticale vlekken zichtbaar.
Is dit lichtlekkage? En kan dit kwaad?

5991de84d93ae-vlekken.jpg
 
Welk type Asus is dat.
Het lijkt mij een TFT scherm dus het kan de onderste TL-buis zijn die dit probleem veroorzaakt.
 
Het is een Asus N751JK met IPS-scherm.
Op zich geeft het geen problemen, maar bij een laptop van dit kaliber verwacht ik toch een prima scherm...
 
Het zou niet mogen lijkt mij.
Heb je nog garantie op het notebook?
 
Dan is de keus aan jou!
Maar wat doe je wanneer het euvel erger wordt?
 
Het lijkt vrij stabiel, maar als het voor het eind van het jaar zo verergerd dat werken onmogelijk word, dan meld ik me bij Coolblue. Of ik stuur 'm direct door naar Emmen...
Dat heb ik ook gedaan toen de ssd na twee maanden crashte. Werd toen keurig onder garantie afgehandeld.
 
Sjonge - het lijkt alsof je een winkeldochter hebt ontvangen.
 
Mwah, sinds het vervangen van de ssd doet het ding het perfect: supersnel en toch redelijk handzaam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan