• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Voeding, Aan/uit Schakelaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bananas

Gast
Hallo.
Ik ben de trotse eigenaar van een heuse 486.
Maar nu.... Laatst was ik mijn voeding aan het vervangen en moest daarbij de voeding van mijn aan/uit schakelaar loskoppelen. Dit snoer telt 4 draadjes. Ik ben helaas vergeten in welke volgorde ik deze draadjes aan moest sluiten. Weet iemand precies hoe dat moet???

Bananas
 
1. geel
2. zwart
3. zwart
4. rood

als dit is wat je bedoelt,

o ja van links naar rechts
 
Wanneer ik zelf pc' s bouw, heb je altijd te maken met een hoop stekkerstjes en aansluitingen van en naar je mobo. Ik zelf gebruik dan meestal een heel klein stuje plakband om ze naast elkaar te plakken, zodra ik de goede combinatie heb gevonden. Dit scheelt wat tijd, als ze er weer eens uit moeten en je weer kleine letters moet gaan lezen, en diverse combinaties moet uitproberen. Ook wijken vaak afbeeldingen en teksten in het handboek van je mobo af, van hetgeen je in je kast hebt zitten, zeker bij zelfbouw. Het is dan handig bij het instaleren dat je gelijk in dat boekje aantekeningen maakt over de plaatsen en welke stekkers waar moeten.

frank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan